Friday, October 10, 2014

Pertandingan Mewarna.

 Assalamualaikum....

Sabtu lepas Qis ikut pertandingan mewarna yang dianjurkan oleh syarikat SP Setia...dapat borang tu dari teacher dia..dari tadika dia hanya 3 orang jer yang join termasuk Qis...

Masa ni nak p amik hubby kat kastam sebab hubby keja malam...Sempat tu selfie dulu sebelum memandu..hehe..sawan kamera betullah.. :D ..lepas amik hubbby kat kastam terus pergi ke Wisma SP Setia bawa Qis untuk pertandingan mewarna...

 masa datang tu dah ramai dah amik tempat masing-masing...mostly budak-budak berbangsa cina yang join...Qis masuk dalam kategori A (4-7Tahun)

 sementara si anak bertanding...ibu bapa dijemput untuk makan...makanan yang disediakan sedap-sedap belaka...hari tu memang tak dapat puasa sebab masalah perempuan.. :D ...
Antara menu-menunye..Nasi..Meehun..ayam masak kari..sayur campur..
banyak lagilah..termasuk kuih muih..ABC pun ada... 

 Dalam sejam lebih jugak lah baru abis pertandingan...ni lepas abis dah mewarna..
banyak permainan untuk kanak-kanak disediakan kat situ..sebelum balik layan dulu budak-budak ni main..

 menunggu gula-gula kapas..


ktorang tak tunggu pun  result tu sebab tak larat nak tunggu...banyak lagi program selepas tu...
hubby pun dah ngantuk sangat katanye..semalaman tak tido sebab keja malam..sian hubby...dalam pukul 2 lebih ktorang balik..


~Sekian..Wassalam..~






12 comments :

aTieYusof Family said...

Seronok tgk QIs join pertandingan mewarna..meriah jak.. makanan pun nmpk sedap tu..
samalh kita Wan, Hari Arafah tu tak dapt puasa (masalah wanita jg..hehe)

safurara said...

wah,meriah sangat,mcm mcm hade =)

#KlikKlikIklanNuffy

Putri said...

Bagus galakkan ank2 masuk pertandingan sejak dr kecil.nanti dah besar dia x kekok...menang kalah tolak tepi

Mek Rose said...

teringin gak nak ajak rafiq..tp dia cam takde tunjuk minat nak mewarna..dia lebih suka buat matematik...hmmmm

Cik Lieza said...

bagus qis berani mencuba...betul tu kalah menang tolak tepi yang penting pendedahan buat anak anak..

Aju Mohit said...

lily, bagus galakkan anak masuk pertandingan mcm ni, selain membina keyakinan dan memupuk rasa berani dalam diri, syabas qis ;)

farhana mohamad said...

qis, cantiknya beg!
akak nak pinjam boleh? =P

Aisya A. said...

siapa ade gula2 kapas, makan2 lagi. seronoknye. hehehe

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

meriah jugak petndingan warna ni..mcm2 aktiviti ada..=)

NzA said...

wah best kalau gitu..
xpe Qis...yg penting penyertaan tu....biasanya anak2 bangsa Cina mmg teror bab2 melukis dan mewarna sbb mrk ada kelas tuition PSV.

LYAfrina said...

asya pon ada msk ptndingan aritu.. pon x tgu result..sbb x larat sgt nk tgu

Cik Yaya said...

fuh syiok nyer...
tu jgn kate bebudak..mak budak lg suke..ngeh3 ;p