Saturday, June 7, 2014

Rezeki Anak - Hadiah2 Contest

Assalamualaikum..



Rezeki si anak menang saguhati untuk contest senyuman secomel kodomo Lion yang dianjurkan oleh PA&MA...Boleh lah jimat untuk beberapa bulan nih...hehe.. tapi berus gigi tu comel sangat untuk Qis...
Qis kata kecik sangat ni mummy..haha..takpe yang comel2 tu kita boleh simpan untuk kenangan tak pun untuk adik Qis nanti..hehe...

ni plak hadiah untuk contest dumex Dugro..menang hadiah mingguan kedua.Galaxy Tab3 8.0


Entri backdated..hadiah dah lama sampai..entri pun dah lama buat tapi baru nak publish... ^__^

p/s : tak berkesempatan nak jenguk blog & BW..mertua ada datang dari Sarawak...beberapa hari ni asyik jalan jer.. :) ... hari ni plak nak ke KL hingga hari khamis sebab ipar nak konvo..


Happy Weekend uols.. have a great weekend ahead.. ^__^








9 comments :

aTieYusof Family said...

Alhamdulillah. .rezeki anak kan Wan..syukur.. wahh! ada nenek qis kah? suka lah qis jumpa nenek.. selamat ber jalan2...take care Wan & Family. .:)

Aju Mohit said...

wahhh bestnya dpt tab tu lily!! tahniah lily, mmg kaki contest tegar ni ;)

mamaarifakeem said...

Hi lily....
Untungnya... berbaloi2 join kan.., :-)
Tahniah..

Naemah Umi said...

Tahniah!!...rajin mama qis masuk contest...bab hadiah tab tu best hehehehe...alhamdulillah rezeki kan :)

Lily@MamaZaraZareef said...

hadiah tab tu bestnyerrrrr..rezeki sungguh..^_^

NzA said...

Alhamdulillah, murah rezeki lily.

Shida Radzuan said...

wahhh tab 3 kak lily tahniah ye :)

LYAfrina said...

Murah rezeki qis..
Eyh.. ada prancagan nk tmbh adik qis.. apa2 pon moga dpermudahkannya

Mime MF said...

wah menang tab! teruja....:D