Monday, March 3, 2014

TQ Mr.Nuffnang : CPUV Visa Travel Happy

Assalamualaikum...




Alhamdulillah...Ada 1 lagi CPUV melekat di blog ni.. CPUV Visa Travel Happy... Seperti bisalah kalau korang ada ternampak CPUV ni tengah menari-nari ye..hiks..TQ Nuffnang & thanx jugak buat uols yang selalu singgah ke blog picisan Qis ni..sayang korang ketat-ketat.. ^^






12 comments :

Miss IemA said...

Tahniah...Banyaknye on going.. :)

NzA said...

tahniah....murah rezekiii...

aTieYusof Family said...

wah! tahniah Wan.. rezeki utk Qis..:)

Ema Johari said...

Tahniah Lily.

Cik Lieza said...

Tahniah..Rezeki..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa dah ader 3 Be tahniah lily...

mamaarifakeem said...

Eina baru cek akaun nuff.. takde BE la..huu...
Tahniah lily :-)

Lily@MamaZaraZareef said...

congrats..semoga makin banyak iklan bertmbh nnti k..hihihi..kite punya ada gak 3 tgh running..tp mcm biasalah, amaun sume ciput2 jek sbb blog tak ramai mana pon pengunjung kan..ngeeeee

Lily@MamaZaraZareef said...

congrats..semoga makin banyak iklan bertmbh nnti k..hihihi..kite punya ada gak 3 tgh running..tp mcm biasalah, amaun sume ciput2 jek sbb blog tak ramai mana pon pengunjung kan..ngeeeee

msredcheesecake said...

alhamdulillah rezeki

~MommyAqilMedina~ said...

Wahh tahniah Lily..rezeki rezeki..

Cik Yaya said...

Alhamdulillah..
moga btmbh murah rezki.. =)