Thursday, March 13, 2014

Bila en.Suami Turun ke Dapur ^^

Assalamualaikum...
 



Bila en.suami turun ke dapur ni lah hasilnye... Ikan Jenahak Masak kari hasil air tangan suami...menu faveret hubby ni...Sesekali merasakan air tangan suami  memang sedap..kadang-kadang boleh mengalahkan masakan kita kan..hehe...dimakan dengan nasi panas-panas..sedapnye... :D .. Sesekali suami masak untuk kita tak salahkan.. ^_^







15 comments :

aTieYusof Family said...

wow! sedapnya masak kari...
betul tu Wan, sesekali klu suami yg masak mmg sedap...:)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

memang sedap nih..memang bila hubby masak kadang ngalahkan kitew...saya sampai skang kalo masak kari fail en hubby jek masak kalo nak makan keri mabeless sungguh rasanyer...
tapi sesekali makan masakan suami sedapkan lily...

Mama LEaN said...

nampak sedap..sesekali merasa air tangan suami memang best.. :)

mamaarifakeem said...

Waah terror masak kari... sedap nmpk tu... cayalah!

Cik Lieza said...

Rajin suami masak..sesekali merasa masakan suami memang sedap.

~MommyAqilMedina~ said...

Alahai..tengok je pun dah kecur air liur..bestnya dapat rasa air tangan suami..aida pon penah merasa jugak ,tapi maggi je la yang dia mampu..huhuhu

Saimi Ramlan said...

En suami pergi memancing ke dapat ikan jenahak tu. Memang pakarlah en suami.

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Saimi Ramlan : Mancing kat Pasar.. hehe.. :D

Aju Mohit said...

bestnya suami lily masak!! cayalah sesekali ke dapur pun masak marvellous cenggini, klu hari2 dah mcm masterchef ni hehe

LYAfrina said...

bgus la tu..hubby lily pndai msk..nmpk sedap ni..kawww molek

Cik Yaya said...

wahh nampak sedap je ikan tu ^,^
pndai jugak ye suami cik lily msk ^o^

Ema Johari said...

memang betul tu..bila suami masuk dapur...kalah dengan masakan si isteri...

Deq's Qienz said...

wahh pandai la papa qis masak..untung la mamanya :)

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..kari ikan air tangan suami..nmpak sedap tuh..hihi

Shida Radzuan said...

xsalah kak..mgeratkn lg hubungan kkluargaan :) btambah ksh syg hehee :)