Wednesday, February 12, 2014

Pisang Goreng Cheese Sedap.

Assalamualaikum..

Sekian lama mengidam pisang goreng cheese..akhirnya jumpa jugak..tau ni pun sebab kawan hubby share kat fb kat mana ada jual pisang goreng cheese yang sedap kat johor ni... terus ajak hubby p carik tempat jual pisang cheese ni..ramai yang bagi feedback katanye ni salah satu pisang goreng cheese yang sedap di JB..

ni lah dia pisang goreng cheesenya...ada dua pilihan samada kotak kecil ataupun kotak besar...Kotak kecil RM3 dan kotak besar RM5...Ktorang beli sekali yang kotak besar RM5..memang banyaklah isinya...puas hati..Sedap dan memenuhi citarasa ktorang...ditaburi dengan milo , susu pekat , coklat rice dan semestinye cheese...nyum2..


Lokasi :-
Kg.Dato Onn Larkin , Jalan Merbah.



17 comments :

rostina76 said...

wah!!!sedapnya. mana nak cari kat sini, kena buat lagi laaa

Ann Ishak said...

pisang tu digoreng macam pisang goreng biasa tu ek cuma curah dengan celekat dengan cheese ek...menarik :)

Cik Lieza said...

Sedapnye..

Nursabrina Helmi said...

Rasanya mesti sedap, lemak2 manis gitu

msredcheesecake said...

pisang tu manis ke? kat sini takde lah..

Mama LEaN said...

nampak yummy tapi jauh lah plak tempatnye..

Cik Mun said...

nampak pun sedap..terliurrr

Cik Tetra said...

wahhhh. yg ni kat larkin eh. kat masai pon ade jugak. dekat ngn stesen bas masai. harga pon same. ade yg kotak RM3 and RM5.

aTieYusof Family said...

wahhh.. sedapp nya pisang goreng cheese.. dapat lah melepas rindu dgn Tawau..kan Wan? hehe

Cik Yaya said...

salam cik lily..

wahh sedap je tgok tu..pisang goreng cheese?
teringt plak mase g kuching tahun lepas..ade jugak pisang goreng cheese ni kat sana tp xde ksmptn nk makan..dekat klang ni xtau ade ke tak..huuuu

Lily@MamaZaraZareef said...

wahhh..nmpak best sangatttt..tak pernah makan pon tau pisang goreng cheese mcm nih..>_<

mamaarifakeem said...

Pisang goreng pun dah up, cayalah, mesti sedap :-)

:: Cik Viva :: said...

Selalu dgr tapi tak penah merasa lagi..mesti sedap ni

~MommyAqilMedina~ said...

1st time tengok sendiri Pisang goreng ni...nampak sangat yummy n of kos sedap gile kan..hehee

LYAfrina said...

huhu.kat sini x smapi lg pisang goreng cheese ni..sedap ye?

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Ermm sedapnyer..nak jugak..hari tu saya ader gak msk pisang goreng cheese ni kat umah..anak2 suka...tak leh jadi ni telan ailio nengok kena pi carik jigak ni...

Siti Asiah said...

bestnye klo ade orang tlg belikan...hihi