Sunday, February 23, 2014

Nuffnang -CPUV Ikea.

Assalamualaikum...




Alhamdulillah...masih ada rezeki untuk CPUV menyinggah diblog ni..Ada 3 CPUV tenggah menari-nari sekarang ni..tapi CPUV sharp Fridge & McD tu jarang sangat lily tengok timbul...Dah sebulan lebih CPUV Sharp Fridge menyinggah di blog ni..Sekarang yang tengah aktif CPUV Ikea...kalau korang nampak CPUV ni tengah menari-nari sila lah klik ye..hehe...TQ Nuffnang & terima kasih juga buat korang yang selalu singgah blog ni walaupun sekarang dah macam chipsmore jer..sekejap ada .. sekajap sunyi.. hiks... ^^



10 comments :

Mama LEaN said...

Banyak tu..tahniah..

Mia Kassim said...

Tahniah !
Done klik2 :D

NzA said...

moga rezeki bertambah2......

Cik Lieza said...

Tahniah..masyukk ni.. :)

Aju Mohit said...

tahniah lily, byknya BE ;)

aTieYusof Family said...

Tahniah Wan..rezeki masyukk..:)

aisya said...

tak nampak plak kak. huhu. tahniah ye. :)

mamaarifakeem said...

Waaah best tu... eina dh kurang sket dh, belum cek akaun nuff..huu..

Cik Yaya said...

Alhamdulillah..
moga makin dmurahkan rezki ye..^_^

Cik Tetra said...

peh. murah rezeki akak. alhamdulillah.