Saturday, February 15, 2014

Lunch - Bukan sekadar Nasi Ayam..

Assalamualaikum...

Jarang-jarang ni update dihujung mingu...tetiba plak mood rajin datang ni..hiks..:D

 Lunch semalam kat The chicken Rice Shop..Bukan sekadar Nasi Ayam..^^
hubby yang suka makan nasi ayam kat sini...sedap katanye & menepati citarasa..

Udang..lupa plak nama menu ni..udang goreng tepung kot..hehe..
 Bagi lily ok lah rasa nasi ayam kat sini..sedap & berbaloi dengan harga..


Sekian update ringkas dihujung minggu... ^_^
  Happy weekend uols & enjoy ur weekend with your loved ones.!



12 comments :

LYAfrina said...

a ah..lya pon suka nasi ayam dia..esspecially pai tie.. eyhh..ke eja camner

aTieYusof Family said...

Wah..mmg mcm sedap nasi ayam tu Wan..selalu jg kuar iklan nya di tv kan..salam hujung minggu ya..:-)

..

Mama LEaN said...

Sedapnye..
Happy weekend lily.

Kaio said...

huish. lapar pulak baca entri ni. meh lah singgah blog. kot2 nk jadi penulis jemputan ke. :)
http://iluvtour.com

Sue Bee said...

yummy..nasik ayam favourite sekeluarga SB :0

Aju Mohit said...

three layer tea memang sedap!! ya ampun addicted tau lily

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Lizz dah lama tak bersantap nasi ayam crhicken rice shop ni...sebab hari tu maksn tak berapa nak sedap..

mamaarifakeem said...

Dapnye... lama tk mkn kt the chicken rice shop.. :-)

Ema Johari said...

kalau ema nak makan kena pergi makan sorang atau dgn kawan..sebab suami tk suka makan ayam...hehehe

~MommyAqilMedina~ said...

Udang dia namapak unik dan gerenti sedap kan..tak pernah lagi try makan udang ni..next time boleh try nanti..

NzA said...

emmmmmm, mengancam sungguh...lapar pulak bila tgk awal2 pagi nie.

Cik Yaya said...

makan saje yg banyak ni..huhu