Monday, January 13, 2014

Senyuman secomel kodomo Lion PA&MA..

Assalamualaikum...



Alhamdulillah ada rezeki untuk Qis menang dalam peraduan Senyuman secomel kodomo Lion PA&MA yang dianjurkan oleh PA&MA bulan 12 tempohari...walaupun dapat saguhati jer..Alhamdulillah syukur...Dapatlah hadiah saguhati bernilai RM50 setiap satu...

 untuk lebih jelas ni lah gambar yang lily hantar untuk join peraduan ni berserta
 dengan slogan kreatif..Tak ingat dah macamana slogan yang lily hantar...
Alhamdulillah...terpilih jugak sebagai slogan kreatif..hehe...^_^ 








19 comments :

Cik Lieza said...

Tahniah qis!

Miss IemA said...

Tahniah qistina..cantik gigi qis.. :)

Nanie said...

Alahai cute nya die...

Ena said...

Tahniah!!

comel Qis..

munna said...

Alhamdulillah..... Tahniah buat Qis dan Lily

Ujie said...

wahh..tahniah lily..qis! best3..

aisya said...

tahniah kak lily dan tahniah juga model senyuman secomel kodomo lion tu.. hehe

aTieYusof Family said...

wah! tahniah Wan..
senyuman Qis mmg manis..Juri msti terpikat..:)

LYAfrina said...

alhamdulillah..murah rezeki qis bila msuk contest ni kan.. selalu menang..saguhati pon ok per..

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Tahniah lily......lily nanti lizz nak gambar qis untuk buat kad birthday...untuk bulan januari....nanti emailkan ker razucute@yahoo.com

Aju Mohit said...

alhamdulillah tahniah lily!!! usaha membuahkan hasil lagi bersemangat nak join contest ;)

Shida Radzuan said...

tahniah kak lily :) lama xsinggah sini tgk akak ngan qis :)

Ema Johari said...

tahniah qis..memang comel senyuman mu

Lily@MamaZaraZareef said...

congrats lily n qis!!..=D

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Thanx all..^^

Cik Yaya said...

lau tgok pic mmg lyak menang pon..suke nyer qis..^,^

mama lieyna said...

Tahniah...mmg ceria pun:-)

~MommyAqilMedina~ said...

Tahniah Lily..bestnya selalu menang contest..Rezeki Qist kan..

Cik Tetra said...

wahhh! nanti dah besar boleh masuk iklan colgate pulak qis! hehe. Btw tahniahh. :)