Tuesday, January 28, 2014

Menternak Lemak di Tengah Malam..

Assalamualaikum...


Citer minggu lepas...masa Qis tak sihat...Malam lepas hubby balik kerja dalam pukul 11pm..bawa Qis p klinik sebab demam..batuk & selesma...Esoknye terpaksa ponteng sekolah sebab tak sihat...Alhamdulillah sekarang dah sihat sepenuhnya...

Lepas dari klinik hubby ajak makan kat restorant peberet dia..nak makan roti Naan Cheese & ayam tandoori katanye..ktorang ikut jer... :)

ni lah dia Naan Cheese & ayam tandoori peberet hubby...Sedap tau..mula2 lily tak nak makan apa2 sebab dah makan kat rumah sebelum keluar..bila rasa naan cheese ni terus order lagi satu untuk lily...hehe...macamna lah nak diet ni..ngeeeee.. :D




10 comments :

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

makan kat mana kak?
saya pernah mkn yg kt kl mmg sedap sgt cheese dia meleleh mcm mkn pizza :)

aTieYusof Family said...

Sedapnya..jarang makan roti Nan cheese ni Wan...
ndak pyh lah diet..janji sihat..hehe

Sue Bee said...

nampak memang sedap lah nan cheese tu..

Cik Lieza said...

Nampak sedap tu..yummy!

Ena said...

Lily,
ena dah makan tp negokkan nan cheese tu.. adeihhh.. penuh bertakung ayaq liur dalam mulut.. terpengaruh sungguh.. heheh.. tp seyes la.. ena pun sama, rasa susahnya nak diet yang betul skrg ni.. huhu

mama lieyna said...

Alaaa sesekali je mkn lewat mlm gini kan.. takpe..dimaafkan..heee

Cik Yaya said...

salam cik lily.. =)

ni lau yaya pon tgok je terasa nak mam..hehe;p

NzA said...

wow tgk pn dh tahu sedap....

Aju Mohit said...

hehehe kuat dugaannya lily, xpe buat kerje rumah pun dh dikira bersenam kan

Cik Yaya said...

cheese naan ke naan cheese?hehe
sedap ke?xpernah rase lg.. huuuu