Wednesday, January 8, 2014

Happy 5th Birthday Sweetheart!

Assalamualaikum...


Alhamdulillah..hari ni genaplah 5 tahun usia puteri kami Nur Qistina Olivia...
Begitu pantas masa berlalu...macam baru semalam jer rasanye melahirkan dia...
Happy BirthDay Sweetheart!!....Doa kami sentiasa mengiringimu...
moga kamu membesar dengan sihat...menjadi anak yang solehah & cemerlang dunia Akhirat..Amin..!



 psstttt..kebetulan B'day qis hari ni..bolehlah Lily join giveaway yang dianjurkan oleh teman blogger Lizz..hehe..moga ada rezeki. ^_^

Saya nak menyertai Birthday Giveaway January blog Haslizalizz ...
Nama : Nur Qistina Olivia
Tarikh lahir : 08.01.2009
Umur : 5 Tahun








17 comments :

aziezah iezah said...

Happy b'day qistina..moga menjadi anak yg solehah & bijak pandai..

Cik Lieza said...

Happy B'day qistina!

:: Mrs.Eady :: said...

comel :)

NM03 said...

hepi bufday sayang...

~Beb~ said...

besar dah. cantik!

aTieYusof Family said...

Happy birthday Qis.. moga membesar dgn sihat, bijak & solehah..berjaya dunia akhirat..
tak sedar anak2 sdh besar Wan..kita plk mkin meningkat umur...:)

Ena said...

Hepi besday Qistina.. Kejap sungguh masa berlalu memg tak terasa dah.. kita pulak dok terkejar2 kan masa kan skrg ni..

Good Luck utk contest!

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Happy birthday princess qistina moga sentiasa ceria...sihat n jadi anak yang solehah k..umur dia sebaya sara...tq join giveaway saya lily...

Ema Johari said...

selamat hari lahir dear...jadi anak yang solehah tau

aisya said...

Happy Birthday Si Comel Qistina..
Semoga menjadi anak yang solehah, bijak pandai dan sentiasa menyinari kehidupan ibu dan ayah dgn senyuman comel Qis.. :D

~MommyAqilMedina~ said...

Happy Birthday sweetie Qistina..Semoga membesar menjadi anak yang solehah berjaya dunia akhirat ye..Love you sayang..

NzA said...

5 tahun sudahhhhh..Selamat ulg thn Qis, semoga jadi ank cemerlang dunia akhirat.....amin...

Aju Mohit said...

happy 5th birthday qis, semoga pjg umur n murah rezeki, dpt hadiah apa dr mama? ;)

munna said...

Happy birthday buat qis.... Semoga menjadi anak yg soleh

Cik Yaya said...

salam..

hepi bufday juga buat si kecik comel qistina...dah 5tahun ye...moga jadi anak yg solehah..amin.. ^_^

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Thanx all for the B'day wIshes...^^

Cik Tetra said...

Hari jadi qis sama birthday dgn abg kita lee. hehe 8.1. btw semoga qis panjang umur. murah rezeki. Jadi anak yang solehah dan cerdik dah besar nanti. Insyaa ALlah. :)