Wednesday, September 4, 2013

WW::My SuperGirl..

Assalamualaikum...

My SuperGirl..
Si anak dara yang minat giler dengan Superman ni..Upin Ipin dah jatuh tempat ke-2...
sampai baju pun nak baju Superman jugak...layankan jer lah.. :)
Peace yaw..^^

S.M.I.L.E....it's cost you Nothing..

Happy bila dapat jumpa pantai.. :)

S.M.I.L.E....It's The Best Thing ur Lips Can Do..^^

Beginilah Supergirl bila dah jumpa kazen dia..panjat sana..panjat sini...happy sungguh dia.. :)


*seminggu sekali baru dapat update...masih mengambil mood untuk mencoret disini..:)



24 comments :

Ann Ishak said...

banyak collection baju supergirl tu ek :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alahai comelnyerrr qis
kiss n hugs kt qis yer hihi

Cik Lieza said...

Comel Supergirl ni..baju2 superman tu cantik juga..

Miss IemA said...

Cantiklah baju superman dia...
orangnye pun comel..tempat pun cantik...:)

aisya said...

superman pulak dah sekarang. hehe

aTieYusof Family said...

wah! sudah tukar ya Qis..hehe.. nak superman lah plak ya...:)

Aju Mohit said...

supergirl yg comel sangat!! sesekali dpt jumpa sepupu dia seronok sgt kan lily ;)

Cho Zila said...

supergirl.. comel kan...

Cho Zila said...

supergirl.. comel kan...

rostina76 said...

salam lily…..wah!!!!dah jadi superGIRL!!!!!go go superGIRL Qistina

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

geram nengok qis ni comel sangat tambah2 pakai baju merah terserlah cantiknyer dier...waa ader kaler gak baju superman dier yer...

Amanda Suria said...

She got adorable smile. ...comel...slm kenal...I follow....

Lily@MamaZaraZareef said...

comei jek supergurl sorang ni..hehehe..

NzA said...

Alolo comelnya.

aimi adilah said...

mmg ptt lah qis nie lawa

mak ayh die org sbh serwak :D

org sana mmg cntek2 n ensem2 =)

LYAfrina said...

hihi..comel sgt2 qis!

~MommyAida~ said...

alahai sweetnya Qies pakai baju Superman ni..nampak macam supergirl sangat..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah ahad yer lily

munna said...

comelnya Qis.... mesti banyak baju superman ni...

Ena said...

Supergirl yg sangat cute..

mama lieyna said...

Hai lily...lama mnyepi ye..rindu sama supergirl sorang ni...as usual, pandai posing.. cantik berbaju supergirl :-)

Love Umi said...

sekali sekala tukar minat kat superman pun ok gak..nmpk comel je qis pakai bj tu...

Cik Yaya said...

mint superman pula?hehe
ttp comell ^_^

Cik Tetra said...

wah minat superman? ohsemm! kita pun byk baju superman! hihi