Wednesday, July 3, 2013

Jalan2 @Melaka...

Assalamualaikum...

Masa nak balik Johor tu sempat singgah kat Melaka kejap..
Ajak diorang mak jalan2 tengok bandar Melaka.. :) ...

 Qis with her cousin ( Dua pupu)..

 pilih..pilih.. :) ..rambang mata tengok fm2 yang cantik2 ni...


 Dia teropong Daddy..daddy teropong dia..hehe...

 KAMI..^^

Opppsss..hubby tengah buat apa tu..? ajar wassap eh.. :)

 tumpang gambar dulu kat rumah cantik ni.. :)



Muka kecewa Qis tak dapat masuk dalam kapal tu...sebelum ke sini ktorang p makan dulu pekena asam pedas sampai terlupa plak tempat ni tutup pukul 5pm...ktorang abis makan dah nak pukul 5pm..nak masuk sini pun macam alang2 dah...jadinye dapat amik gambar kat luar jer lah...tu muka monyok tu...takpe sayang lain kali kita pergi lagi.. :)









20 comments :

mama lieyna said...

Amboooi kaki posing betul qis n 2 pupu nye tu :-)

Best jln2 ramai2x..fm kt sini mmg rambang mata dibuatnya..

aimi adilah said...

olololo........ jgn sedih ye qis... nt ajak mama pergi lagi k

aTieYusof Family said...

alo.lo..kecewa kah Qis ndak dpt masuk kapal tu?..hehe
lain kali pigi lagi ya..
aku yg hubby org Melaka ni pun blm habis round Bandar Melaka tu..huhu:)

Mama yana said...

alolo qis..muka merajukka tu..lain kali bawa mama lagi ya jalan2 sana.. :)
yang gambar daddy qis ajar wassap tu macam betul jer.. :)

Miss IemA said...

Bestlah qis dapat round2 melaka dah.. :)

Qhaifa Nur said...

anak-anak dah sampai melaka..
mama dia je belum lagi...
bestnya jenjalan kan Qis..

::NureeN:: said...

cian qis.. x dpt msk yerr..
nureen x pernah smpi cini...
lawak plak tgk pic hubby lily tue, ajar wassap yerr

Qhaifa Nur said...

ramai rupanya kata melaka best...

Cik Lieza said...

Bestnya jalan2 melaka...sonoklah qis..gambar daddy qis tu macam betul lah.. :)

mama keisya said...

lorrr qis muka monyok tu..takpe lainkali boleh ajak mama datang lagi.. :)

ieda immi said...

seronokk jalan2 ke melaka yeee
dah lama x jenggah tgk qis ..
masam nyeee wajah dia ;)

Putri said...

ala cian nya qis..
x pa sayang..kapal tu dah lama berlabuh kat situ..x belayar mana2 pun

aisya said...

comelnye Qis buat muka mcm tu. hehe

Ema Johari said...

merajuk si qis tu yer..

~MommyAida~ said...

alahai Qies muka monyok pon nampak cute..bestnyaa dapat cuti2 kat melaka..dah lama sangat tak jln2 kt Melaka ni..sbb tak suka pg sna sbb sllu jem..hihihi

Umi Naemah said...

Alololo...mmg muka kecewa je qis tu...x pe nnti lain kali leh repeat ek qis...

Mime MF said...

ha g jenjalan...syioknya..hehe jln² melaka mmg best..

Izan Ishak said...

seronok jalan2 melaka waktu siang ye lily. hari tu kitorang gi melaka juga. tapi jln2 waktu malam... cuma pusing2 naik kereta jelah.

LYAfrina said...

kemain lg qis n cousin dia posing

MaYa MustWany said...

kapal besar tuh best..ingat 2x masuk sana. emmm lama gak tak p melaka...best naik menara taming sari