Thursday, July 18, 2013

Carrie Junior Kids Shampoo Detangling & Frizz Control.

Assalamualaikum....


Carrie Junior Kids Shampoo & body Lotion hadiah dari sasha Bashir..Alhamdulillah ni kemenangan kedua dari Sasha Bashir Giveaway...yang pertama dulu menang Voucher Tesco bernilai RM50...


Carrie Junior Kids Shampoo Detangling and Frizz Control produk keluaran terbaru dari Carrie Junior. Syampu khusus untuk kanak-kanak perempuan yang mengalami masalah rambut kerinting dan kusut apabila mengikat rambut. Memang sesuai sangatlah dengan Qis ni...Selalu jer kalau sikat rambut dia selalu tersekat kat sikat tu...dengan penggunaan syampu ni tiada lagi masalah & rambut lebih mudah diurus... :)

Haruman dari buah-buahan segar yang berbau wangi dan kewangiannya berkekalan sepanjang hari. suka dengan kewangian syampu ni..wangi sangat2 tau..rasa nak gigit2 jer...Kalau maknye dah teruja dengan wangian syampu ni lebih2 lagi lah si anak kan...huhu... :)

comeiiii tak kak tonnnnn..?? :D





28 comments :

cik sue said...

Comel kak Ton.. :)

Budak2 memang sukalah kalau shampoo yang wangi2 ni kan..asyik2lah nak mandi tu..:)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Lily tahniah.. jauh comey qis dr kak ton...

Ujie said...

Tahniah!

Tapi nak tergelak dgn gamba dan ayat kak ton tuu..:D

:: Mrs.Eady :: said...

wangiiiiii!

Cik Lieza said...

Tahniah!...Comellah qis..kalah kak Ton.. :D

Miss IemA said...

Rambut qis curl sesuailah dengan shampoo ni kan..mesti qis sonok mandi dengan syampoo ni..:)

::NureeN:: said...

sama, anak nureen pon suka carrie junior ni..
eh, yg utk rambut kerinting tue, bkn ke botol dia clr hijau?
nureen dok tunggu2 gak.. sbb ellesya tgk iklan kat tv, dia kata clr hijau, nureen x pernah lg tgk iklan dia..
ari2 dok tanya, x kuar lg ke syampoo tu huhuuuu

aTieYusof Family said...

Wah! tahniah..menang lg..
mmg wangi shampoo ni, ramai kawan yg ckp..belum cuba lg..:)

aisya said...

suka carrie junior ni, semua wangi2.. tak kisah la syampu, mandian, bedak.. wangi.. hehe

aimi adilah said...

amboi.... comeyy kak ton...... =P

Cho Zila said...

amboi modelnyer...

Aju Mohit said...

anak aju pun pakai shampoo
ni lily, memang wangi bau dia

Lily@MamaZaraZareef said...

Memang wangi carrie jnr ni..:-)

Ema Johari said...

mmg wangi...amboi model carrie junior ke ni..

mama lieyna said...

Comellll :-)..untungla qis dpt free..memang wangi nk...

~MommyAida~ said...

Comeii..bau Carrie Junior ni pon mmg harum kan..mesti rambut Qis wangi pakai CJ ..hihihi

tenku butang said...

hai.. salam kenal,
follower no.2925
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

NzA said...

TAHNIAH...lily mmg ada luck.

Juliet_iRa~" said...

wahh comelnyaaa qis..heee dah besar dah eh..lama ira xjenguk kak lily heee :)

tahniah kak menang ga heee

salam ramadhan..

MaYa MustWany said...

jgn kan dak2,org tua pun suka lgi2 yg wangi

Cik Yaya said...

salam..

alolo omei nyer dier..rmbut pun nmpk lebih bsinar..chewaahhh..hehe ;p

eh,yaya macam terasa nak pkai jgk je...ahhahaah ^o^

ieda immi said...

wahhh tahniah dikkk

memang wangi anak2 akak pakai nie masa mereka kecik ..

cuma dah besar nie tukar ke johnson balik sbb anak2 ada gatal2 .. dgn johnson bb ok sikit ;)

Cik Tetra said...

amboi comeynyaaa DikTon! hhihi

syiela said...

kalau yg bau wangi2 ni sat je habis :)

hana hadi said...

model syampo :)

Izan Ishak said...

alolo... mmg comellah kak ton ni... eh salah, qis mmg comel!

nn lylyn said...

chomeii =)

LYAfrina said...

alahai..comey kak ton ni...

asya pon mmg dari dulu gna produk keluaran ni.. tp y lotion n syampoo ni x pnh gna lg