Sunday, May 12, 2013

'Tak Sihat'

Assalamualaikum...

Selamat berhujung minggu...

Maaf ya beberapa hari ni tak dapat BW ke blog korang di sebabkan komputer sekarang tengah 'sakit'...huwaaa...tensionnye bila tak dapat online ni...kalau sebelum ni bila komputer tu ada masalah hubby jer yang baiki...tapi nampaknye sekarang komputer tu ada masalah besar...kena hantar juga p kedai untuk repair...maklumlah komputer tu pun dah berusia...ke nak minta tukar baru sempena hari ibu...ngeeee... :-) ..Sekarang online pun guna h.set jer...

Inshaa Allah...bila komputer dah 'sihat' akan balas jejak korang semua..thanx sangat2 sudi singgah sini...

Nak amik kesempatan nak ucapkan selamat hari ibu buat kawan2 yang bergelar ibu..mama...mak..ummi...mummy...moga kita dapat menjadi ibu yang terbaik buat anak2 kita...inshaa Allah..AMIN!..


33 comments :

Aju Mohit said...

selamat hari ibu buat lily juga, comelnya lily dalam gmbr ni, ingatkan lily yg tak sihat tadi, hehehe mana tau ada rezeki kan, inshaa allah aminn

AiSyA LiEzA said...

xpe... smga komputer tu cpt sihat :) hehe..happy blogging ^_^

NinaAz said...

selamat hari ibu :)

mama keisya said...

Nak minta tukar barulah tu..:)
Selamat Hari Ibu..!

Miss IemA said...

Happy mothers Day..:)

Cik iena said...

patutlah sunyi jer...moga 'dia' cepat sembuh..:)

Selamat Hari Ibu!

NzA said...

suspen...ingatkan lily yg xsihat....lepas ni boleh brblog sampai lebam....hehehe.....

Lily@MamaZaraZareef said...

selamat hari ibu lily..tanteknye rambut qis skang..=)

marniey zul said...

tak lama lagi sihat lah tu.. hehehe. selamat hari ibu ^^

Ujie said...

Zaman internet skrg ni kalau gajet ada yg 'bercuti', mmg terasa susahnya. Moga cpt 'sembuh' ya..

aTieYusof Family said...

Patut sunyi Wan...rupanya komputer sakit kah?hehe.. ndak pa lah janji tuan nya sihat2 jak ya.
Selamat Hari Ibu Wan..moga kita menjadi Ibu2 yg berjaya mendidik anak dunia akhirat..amin! :)

Cik Tetra said...

Assalammualaikum kak lily. sorry da lama tak dtg sini. sb busy. hew hew.

Btw kita nak ucapkan selamat hari ibu. :)

aimi adilah said...

ingt kan spe x sht td.. :D... xpe2 nt dh sihat computer akk.. blh lah bw selalu =)

mama lieyna said...

Alooo.. seb baik ada handset canggih :-)

Selamat hari ibu jugak buat lily :-)

nea lopah said...

alahai comel nya anak beranak ni.

Cho Zila said...

selamat hari ibu juga..... moga dah sihat...

Miss Zahirah said...

anak ngn mak sama2 cantik.. mata hitam nmpk besar.. hehehe

LYAfrina said...

ptt la lily senyap je.. rupanya komputer x sihat.. nampaknyer nk kena angkat baru ni .. hehe

selamat hari ibu gak buat lily ...
rambut qis nmpk lain la.. nampak cam kerinting sket kt tepi tu..

MaYa MustWany said...

selamat hari ibu kak.hihihi

~MommyAida~ said...

Selamat hari ibu dear..semoga terus bahagia disamping Qies yang comel!!

aisya said...

nasib baik komputer.. baca title terus terfikir kak lily ataupun Qis.. huhu..

selamat hari ibu jugak buat kak lily.. =)

Papa Mifz said...

semoga komputer sihat seperti sediakala yer...;)

Acik Riotaro said...

slmt hari ibu sis...

Mime MF said...

oh komputer ke tak sihat..huhu...xpe² pasni request yg baru..hihi :P

Cik Yaya said...

salam..
ow..ingtkan siapa yg xsht..huhu
dah sihat nti bleh bw cam bese yerk..;p

jaakechik said...

ingtkan akak yg x sihat tadi...hihi... komputer risak ni mmg myakitkan hati kan. sekali gi repair mahai gak kos dia.. melayang laaa 100-200... hrmmm... sabar je lah!

hana hadi said...


erk.. beli laptop yang mahal2 nanti tau.. hari ibu.. hehe

~S! BuLaT~ said...

awak sy nak bagi tau awak nie..
awak di tag..

http://www.nurzulaihaziz.my/2013/05/mini-giveaway-by-najwa-ayuni.html

LiLy @ MaMaQiStInA said...

S! Bulat : Ok..thanx..nanti akak tgk ye..

nea lopah said...

Get well soon komputer..hehehehe kesian tuan punye nk bebelog ni.

Cik Yaya said...

salam cik lily..
yaya singgh sini..xshat lagi ke? huuuuu

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum...

nanti dapatlah tu laptop baru..cer bodek2 lagi hubby tu..

P.A. said...

rindu kat Qis & Lily...moga cpt sihat ye :)