Tuesday, May 21, 2013

Random Photo..

Assalamualaikum...

Barulah dapat update...Alhamdulillah komputer dah 'sembuh'..Thanx ya buat korang yang sudi singgah sini selama lily menyepi..sayang korang ketat2.. :) ...Bila dah lama tak  update ni macam taktau dah nak citer apa..hehe..layan jer lah beberapa keping gambar kat bawah ni.. :)


 Aktiviti ketika menyepi... :) ...1st time buat kek coklat kukus ni...resepi ambil dari buku 1hari 1resepi...walaupun comot yang penting rasa dia..hehe..nyum2.. :)

untuk si anak dara...kemain suka dia makan kek mak dia buat ni..sedap katanye..sejuk hati bila dengar si anak kata sedap...ngeee.. :)

Terima FM island krabi Thailand dari Ninaz..Thank you so much Nina...cantik sangat FM ni..suka2..^^

Ada yg rindu kat Qis..?? :) ...pssttt...perasan tak..ada sesuatu yang baru kat Qis...apa dia..?? :D
  ada dua rakan blogger yang perasan dalam entry sebelum ni... :)




#Buat entri ni sambil packing baju...Tak sabar nak jumpa mak rabu ni...yuhuuuu... ;)








28 comments :

mama lieyna said...

Qis rambut dh p3ndek :-).. kiiut...

Kek ni simple kan, tp rasanya yummeh :-)

mama keisya said...

Sedapnye kek..yummeh..!

Miss IemA said...

nyum2.. :)
rambut curl ye qis..comel..

Ujie said...

Lps ni mesti rajin buat lg..cuma saya masih tak berjaya buat tak merekah kat tgh.

Nak jumpa mak kat mana tuu? Balik kg lg ke lily?

Papa Mifz said...

fuh bak meh sikit kek tuh...:)

aisya said...

kak lily, rambut Qis mmg ikal ke? atau buat ni? hehe

kak lily nk balik sabah ye? :)

Izan Ishak said...

izan pun dah cuba resepi kek coklat tu. mmg sedap siap buat topping lagi tuh.

yelah... rambut qis dah pendek siap curly2 lagi.

Aju Mohit said...

rambut rebonding je qis? hehehhe lawa rambut dia, wahh menjadiklah lily, bolehla wat kat umah mak nnti ye ;)

Cik Yaya said...

salam..
nyummy nyer kek tu..lame yaya xwat kek kukus coklat ni..nti nak buatla..versi low calorie..hehe

eh apa ye...erm..rmbut ke? ^_^

..::..aRe-Na..::.. said...

Perghhhhhhh meleleh aihhh tgk kek ni....rajinnn!!!

Chomei qis...epy yer dpt mkn kek coklat hihii

Ena said...

terasa2 pulak cake coklat u kat tekak ena ni lily... ena dah lama beli bahan2.. tp asal hari minggu je tak lekat kat umah.. anak2 dah tanya naper la ummi tak buat2 lagi kek cekelat tu.. alahai...

Miss Zahirah said...

akak.. sya puasa ari ni..
kek coklat tu agk tergugat sya dibuatnya.. hihihi

Aisya osman said...

Sedapnye kek cekelat tu...

Fm tu cantik..rambut qis pun cantik..curl eh..comel..

NzA said...

sedapnya kek coklat tu...pndai lily buat...

rambut Qis kerinting la.....

MAZLIZA ABD RAZAK said...

adoi...terliurnya tengok kek coklat tu :)

aTieYusof Family said...

Qis rambut baru...gelombang2 kt tepi..mama buatkan kah Qis?..ehhee..
sedap nya kek coklat tu Wan...:)

Alin Marlini said...

mmm sangat sedap kek coklat my feveret

Lily@MamaZaraZareef said...

wow..nampak tempting sgt choc moist kek tu..:-)

nway,qis rambut br kan. tantek lah rambut dia..^_^

Qhaifa Nur said...

sedapnya kek tuh...
mesti bertambah Qis makan kan...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

meleleh nengok kek tu...sedapnyer...ololo tomeinyer qis...

rostina76 said...

salam lily…wah terliur tgk kek tu. meleleh2….btw comel la qis rambut mcm tu ;)

Cik Tetra said...

ya Allah kak lily sedapnyaaa kek tuuuu. pehhhh. looks so temptingg!

qis rambut dah pendek! heeee. sweet.

aimi adilah said...

rindu qisssssssssssss


wahhh kek coklatttttt i likeeeee

ieda immi said...

wahh rajinnyeee lily buat kek .. sedap lak tuu nampaknyee
akak nie kalau anak2 suke makan , rasanya gagah juga ;)

aah lah winduu ngan senyuman qis !

hana hadi said...

coklat yang melimpah ruah tu menarik hana untuk makan kek tersebut. nak sikit..

buar rambut ke? atas straigt bawah kerinting2 sikit

Mime MF said...

sedapnya tgk kek tuh..nyum²..Qis rmbt pendek ker?maintain cute!>,<

Ema Johari said...

nyum..nyumm...

LYAfrina said...

comel sgt2 qis..lya rasa rambut dia..sedikit curly..