Sunday, May 5, 2013

Off to KL..

Assalamualaikum...



Jom kita mengundi..jom kita mengundi...^^
Jap lagi nak gerak ke KL temankan hubby jalankan tanggungjawab kepada negara...☺
lepas mengundi terus balik sini...tak sempat nak jalan² kat Kl.. 
sebab esok hubby kerja..dapat cuti untuk hari ni jer...
 Moga perjalanan berjalan lancar...


Selamat Mengundi Uols..Undilah dengan Bijak..Pilihan ditangan anda..!







15 comments :

Aju Mohit said...

take care lily, ajakla hubby shopping dulu ngeee

aisya said...

Balik hari je ke kak? Mesti penat. bukan dekat tu. huhu

aTieYusof Family said...

Semoga selamat sampai KL dan kembali ke Johor.. Happy Voting! :)

n O e s u h a i m i said...

selamat mengundi...

Miss IemA said...

Selamat mengundi..undilah dengan bijak..

mama lieyna said...

Laaa sekejap je, kalau blh jalan2 best sket kan :-)

aimi adilah said...

akk x ngudi ke????

Cik AnA said...

Tunggu 5 tahun akan datang lagi untuk mengundi..:)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

aisya : ya balik hari jer...huhu...gilir2 pandu keta dgn hubby..

hana hadi said...

alaaa xboleh nak jalan2 santai2.. hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Aimi : Tak dapat blk untuk mengundi..huhu..:)

Cik Yaya said...

salam =)

cik lily,,da selamat pulang ke..?
xsempat wish selamat mgundi ahad lepas..hehe ;p

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cik Yaya : Alhamdulillah..dah selamat sampai..balik hari jer..^^

ieda immi said...

selamat dah ngundi kan ?
seronok kan
5 tahun sekali ;)

LYAfrina said...

dah selamat pun kan.lily x mgundi?