Tuesday, May 7, 2013

Menjamu Selera @Old Town..

Assalamualaikum...

Melayan tekak yang teringin nak makan kat Old town...huhu...salahkan tekak..☺
Posing² dulu sebelum makanan sampai... ☺

 Kaya Butter Toast untuk si anak dara...fav dia..p old Town mesti minta ni...

 nyum²..suka sangat dia makan ni...3 untuk dia..1 untuk daddy..huhu..☺

 
 *gambar ulang tayang*☺..nikmat sungguh menikmatinye di kala cuaca panas..nyum²☺

 Singapore Dry Hor Fun untuk Hubby...sedap juga...

 
 ni pun sedap.. Laksa mee hoon prawn..1set dengan air enrich chocolate...

blurrppp..Alhamdulillah..Syukur dengan nikmat rezeki dariNya..~









18 comments :

Miss IemA said...

Sedapnye...menyelerakan.!

Qhaifa Nur said...

pernah bekpes kat old town dengan hubby...sedap juga menu dia suka roti tuh...
cendol ke tuh menarik juga....

Cik iena said...

Nampak sedap S'pore hor fun tu..teringin plak ni..:)

aTieYusof Family said...

Sedap2 makanan tu Wan..
LD belum ada bah Old Town, klu di Tawau boleh lah merasa utk makan..:)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

Kaya Butter Toast tu memang fav saya jugak...

Cik AnA said...

menyelerakan..nyum2..:)

Cho Zila said...

roti Old Town kot paling best...
kopi dia tak berapa ngat...

aimi adilah said...

xpnah makan kat sini tapi teringin =)

MaYa MustWany said...

haaa licin..
macam sedap kaya butter tuh..nanti nak try la..sampai 3 utk qis..mmg sdp la tuh..hihi

Aju Mohit said...

terliur menengoknya lily, pandai anak dara makan favorite food dia ye

Mime MF said...

wah mkn together..sedap nmpk..hihi

mama lieyna said...

Herm... ntah bila last singgah oldtown ye.. lupa sungguh... :-)

Bestnye nengok makanan :-)

hana hadi said...

skali je p old town. hehe baru hana tau kat old town ada macam2 hana ingat ada kopi nescafe je. hehe

bkan selera hana makan kat old town sebab ada bau kopi nascafe. hana xsenang skit kalau bau2 ni.

pelik x

Cik Yaya said...

Alhmdlh..tgok pun knyg..hehe

Kesuma Angsana said...

nampak sedap sgt tu !

aisya said...

sy suka steamed rice.. sedap!

LYAfrina said...

sedapnyer... fuhh..sejuk tekak tgk ABC

Cik Tetra said...

tak tahan betul baca entry ni. sedap nye tgk gambar makanan. hew hew.