Wednesday, April 3, 2013

Cintai Selagi Ada..

Assalamualaikum...


cintailah ibu selagi ada ♥

Kasih Ibu membawa ke syurga..kasih ayah sepanjang masa...sesungguhnya kasih sayang mereka tiada  tandingan...Segunung intan berlian pun tak dpt membalas jasa mereka pada kita....
* I Love you both so much...




24 comments :

:: Mrs.Eady :: said...

kan..

Miss IemA said...

Sayang sangat kat mak ayah kita..

Cik iena said...

Kasih sayang mereka tiada tandingan..

nea lopah said...

hargailah mereka selagi ada di dunia.

aTieYusof Family said...

Jasa & pengorbanan mereka tiada tara nya..Hanya Allah yg dpt membalasnya..
uwaa...tiba2 rindu mamak di Tawau..

NzA said...

kasih syg mrk tiada tandingan.......

Izan Ishak said...

mudah2an kasih sayang kita kepada kedua org tua akan kekal hingga ke syurga ye lily...

nens cellection said...

sedihh..kalo citer2 pasal ayah ngn mak..semoga mereka sebtiasa sihat & bahagia..;)

Mama LEaN said...

Rindu kat mak ayah..kasih sayang mereka tiada tandingan...

syafieqah ieqa said...

Berbaktilah kepada mereka selagi hayat ada...

Ujie said...

lps allahyarham bapa takde, baru terasa sesal sbb tak byk luang masa dgn dia. skrg amik iktibar dan selalu balik kg @ call mak borak2.

Qhaifa Nur said...

tiada penggantinya...

~MommyAida~ said...

kasih sayang sampai ke syurga..rindu sangat kat mak n abah tetiba..walaupun baru 3hari tak jmpa..

Ratu Hatiku said...

Syg sgt2 dekat mak ngan abah... Rindu kt dorang......uhuhuhu

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

kasih sayang ibu bapa membawa kesyurga...tetibe terasa rindu dengan arwah ayah saya...sayangi la mereka selagi mereka ada didunia nikan...

Aju Mohit said...

kasih ibu dan ayah membawa ke syurga, rindu kat mak dan alfatihah buat arwah ayahku

Mime MF said...

Love my parents to..sgt2!! ^^

MarnieyZ said...

sayang umi & abah ketat2. :D

LuN@_aiDi said...

love my parents too ^^_


p/s: datang jenguk Lily, sihat ke?

mama lieyna said...

Betul... tiba2 rindu mak.. sejak kawen, mkn kurang kesempatan utk jumpa..huu..duduk makin jauh kan..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Lun@_aidi : Thx ya..Alhamdulillah sihat² jer ni.. :)

aisya said...

ala, homesick pulak baca entri kak lily yg ini.. huhu

Shida Radzuan said...

i love too :)

LYAfrina said...

tanpa mereka..siapalah kita