Wednesday, March 27, 2013

WW :: Comelnye..

Assalmualaikum....


Two Cute Little girls :







Masya'Allah...Comel sangat budak arab ni tau...photogenic...Rambut..mata..hidung..mulut semua cantik..geram jer tengok..time ni kat Kota Iskandar...hubby tengah amik gambar Qis posing²  budak arab ni datang dari belakang terus duduk sebelah Qis..hehe.. Sweet jer...sangat mesra..Qis plak yang malu²..tak nak senyum plak tu..ngada...nama dia shiela..umur baru 2 tahun tapi badan besar nak sama dengan Qis...ke Qis yang kecil..☺..hari² tengok gambar budak ni tak bosan.. :)






25 comments :

Cik Zara said...

dua2 comel.. tapi qis pandai buat memik muka.. haha.. comel je..

aTieYusof Family said...

Dua2 pun comel... org Arab mata mesti cantik..:)

rieyna marieyana said...

knapa qis tak nak senyum..hehe..dua-dua comel..:)

syafieqah ieqa said...

Dua2 comel..qis jual mahal lah..hehe :D

:: Mrs.Eady :: said...

comel nyer!!!1

nens cellection said...

subhanallah!..indahnya ciptaan tuhan kan..walopon semuanya very beutiful..tp keindahan setiap insan tu berbeza2 kan..2 2 cantik, x dpt nk diungkap..Allahuakhbar!

Acik Riotaro said...

comelnyerr..

suzanah sulaiman said...

Dua2 comel..indah sungguh ciptaan tuhan..

Ratu Hatiku said...

dua2 pun comel :)

Nurzatil Aqmar Ar Alhan said...

alala . comelnye mereka :D

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Wowww...cute nyer

PaPa Jz said...

Comelnyeee..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

both cumils!!!!
apsal qis pandang semacam aje tu.. heheh

Cik Tetra said...

comelnya! kyeoptaaaa. :)

~MommyAida~ said...

a'ah..dua2 comell sgt..ayu2 je...hihihi..ank Ara tu 2 tahun?besarnyaa..hihihi

mamalieyna said...

Cute giler... qis pun cute..cute orang malaysia.. :-)

2 tahun? Mcm dh besar je..

aisya said...

ingatkan same umo dgn Qis.. =)

JaSSNaNi said...

dua dua comel sangatttttt.. gerammmm.. setiap kejadian allah.. ada kelebihan, dan ada kekurangannya.. semua sempurna.. alhamdullillah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

anak arab ptt comey..dia nk kwn dgn qis tu...qis pn comey lotey aih

MarnieyZ said...

wahhh. dua2 comel. heheh, rasanya qis tergugat dgn kecomelan bdk arab tu. eh, hihihihi

Nastyna said...

Kita tengok budak arab, kita kata comelnyer. Orang arab tengok bdak kita, depa pun kagum kata comel nyer. Dua2 sangat comel, so different but both so comel.

Umi Naemah said...

Btul la lily...comel dan fotogenik je budak arab tu..eh qia malu ye hehehe

Mime MF said...

mata sama-sama bulat!!hehe comel2...

Juliet_iRa~" said...

comelnyaa qis n anak arab tu heee

suka amik gamba la tu sbb tu terus duduk sblh qis hee

so cute :)

Shida Radzuan said...

kak..kpe qis bt muke cmtu heheee :D