Monday, March 11, 2013

New Haircut

Assalamualaikum...

masamnye muka ☺ ..

Minggu lepas bawa si anak dara potong rambut..1st time potong rambut dia ni...Alhamdulillah..nak jugak dia potong rambut walaupun muka masam mencuka..hehe..☺...jenis rambut Qis ni nipis & panjang tak sama...hujung rambut dia pun bergelombang & kasar...bila sikat rambut dia selalu tersangkut kat sisir..bila sangkut kat sisir tu mulalah si dia mengadu kesakitan & tak nak sikat rambut dia dah...

New Haircut..comel tak?☺

Bila dah berambut pendek ni nampak lebih kemas.. & senang diurus...tak payah nak ikat bagai..kalau sebelum ni..nak ikat rambut dia pun kena 'bergaduh' dulu dengan dia sebab dia tak suka rambutnya diikat..sakit katanya...





25 comments :

aTieYusof Family said...

Comel QIs dengan rambut baru...
nasib baik mau jg potong walau pun muka tu nmpk masam..hehe..
Pa'e msti kena pegang dgn Babah nya br dpt potong rmbut..susah btl:)

Nens Collection said...

COMEL..KEMAS JEK..senang nk digayakan,bila pakai tudung plak xde la rimas kan..hehe

kak..qis ni gaya la mcmne pon ttp comel!!!...gewaaammm!!

NinaAz said...

Heee. Nina selalu berangan nak anak nanti rambut panjang pastu ikat ekor kuda. Hihihi

syiela said...

wah comel anak dara ni

Ena said...

alalala..
tomei tomeinya qis dengan new hair nye ni..

sama pesen lah dengan kakak anis tu hah.. tak suka ikat rambut.. dahtu rambut tak de lah panjang mana pun.. sayang nak potong kan.. tp dek kerana omaknya yg tak tahan menengok anak dara yg makin malas menyikat rambut kusut masai tu.. semalam telah mentogel kan rambut si kakak.. pendek sudah tak payah ikat2.. senang.. mata pun tak sakit dah.. heheh

aiEz said...

comel sangat dan kanak2 tetap comel selamanya..hehe..

assalamualaikum akak,selamat pagi...

::NureeN:: said...

sama la.. ellesya pon x suka org ikat rambut dia sbb sakit... tp nureen x bwk dia g salon la potong, nureen yg potomg sndrik.. alhamdulillah, skrg dah ok.. nureen potong ckit ja, still pjg lagik...
klau ikutkan petua, nak rambut sentiasa elok, setiap bulan kita kena potong 1 inci ke 1cm ke hujung rambut agar x bercabang n akan sntiasa elok :)
qis mmg comel :)

MarnieyZ said...

comel je. ngam dhn muka qis je. :)

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

nasib baik tak ngamuk...samala ngan rambut sara kemain susah nak sikat...
comel sangat qis ni...

Qhaifa Nur said...

cantik rambut baru Qis...
manis juga senyumannya...

Cho Zila said...

akakkpun suka budak2 rambut pendek senang nak urus.. takler bersilat nak sikat rambuntyer....

Ratu Hatiku said...

comel sgt... :D

Aju Mohit said...

comel sangat qis ni lily, senyum tu ceria je, sejuk perut mama dia ;)

ieda immi said...

alor2 dah gaya model cilik .. dgn senyuman yg manisss !

MaMa Rey said...

salam kenal Lily..:)

macam anak kacukan la anak Lily ni..

nazeef nazeem said...

cantiklah qis nih..ni yang teruja nak dapat anak ppuan nih...

QA's ~ mamapapa said...

alahai..samala ngan anak saya si kakak aka eechaa tu..nama dia pun qisztina..hrmm..mgkin it's the rite time to consider utk ptong rambut dia jgk :)

NzA said...

Tomey.....

mamalieyna said...

memang comellah sangat.. sesuai dgn qis.. kiut! ^^

Shida Radzuan said...

comel kak hehee :D

Lily@MamaZaraZareef said...

comel sgt qis dgn rambut br..:-)

Umi Naemah said...

Betul tu lily...qis nmpk lg comel and kemas dgn rambut baru tu :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

comel jer qis dgn rambut baru

aisya said...

nampak kurus pulak qis dalam gambar ni..

LYAfrina said...

comel sgt lily.. qis nmpk lebig chubby