Thursday, March 7, 2013

Ayam Masak Kicap Kesukaannya^^..

Assalamualaikum...


ni lah salah satu lauk fav si anak selain udang goreng , ayam goreng kfc&sup Ayam..setiap hari berlaukan ayam masak kicap ni pun takpe...sangat berselera dia makan..nasi pun bertambah²...sedap kot mak dia masak..hehehe..☺ ...hati senang bila anak berselera makan...menambahkan semangat maknye ni nak masak²...☺

ni lah budak penggemar ayam masak kicap mamanye...
sentiasa ceria...*Perut kenyang...Senang Hati..*
(tangan dia abis diconteng dengan warna..kreatip betul.. :D )






32 comments :

Nens Collection said...

BUKAN QIS JE BERSELERA..anty tgk pon berselera nih..suka sgt kicap..hehe

Ujie said...

mmg rajinla mamanya masak ni, ada yg sukaaa makan. :)

aTieYusof Family said...

Mesti sedap mama nya masak..itu yg Qis selera btul tu..hehe..
Pa'e plak ndak seberapa bah ayam masak kicap...klu masak sup atau goreng bertambah2 makan nya...:)

::NureeN:: said...

sama la... anak2 pon suka ayam msk kicap, hubby & anak2 klau mkn bertambah nasi... bahagia tgk drg mkn kan

Eyriqazz said...

yumm...yummm...mintak skitt...

miss fluffy said...

baru lps mkn ayam msk kicap...muehehe

Maya Mayana said...

bagus budak ssesnang nak makan mak pun suka nak masak kan?

QA's ~ mamapapa said...

alamak...mama qistina..perut tgh lapor ni,uhuhuh!!

Ena said...

tu la kan.. fav anak2 ni itu yg menjadi kepentangan si ibu bila memasa. nak2 anak tak reti makan pedas makan irfan dan anis.. kalo buh cili sikit.. airnya bercawan2.. adoi la.. tp x pe asalkan anak nak makan kan.. :)

Zurina said...

ermmm...duk tgk2 dan baca story...Qis ni kuat mkn...tp slim jer macik tgk...apa rahsianya...kongsi la ngan macik ni...:)

:: Mrs.Eady :: said...

sedap nyer!!!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Zurina : TAKDE RAHSIA AUNTY..QIS IKUT DADDY..MAKAN BANYAK PUN BADAN MACAM TU JUGAK...

Qhaifa Nur said...

akak suka beli kepak ayam untuk masak kicap, sedapnya campur pula dengan leek...

Sally Yatiey said...

Sedapnyaaaaaaa ;D

Niza Romli said...

jgn kata budak2 je suka ayam masak kicap..suami saya, ayam masak kicap hari2 pun dia oke je. suka sgt, klu kita mahu jemu hadap lauk tu hari2..hehe

Papa Mifz said...

uncle pun suko ayam masak kicap tuh...:)

Acik Riotaro said...

pebret acik gak tu..
hik3

Ratu Hatiku said...

Suka mkn aym kicap tp sejak khwn hubby x suka kicap jd menu masakan kicap nie jarang2 sgt d masak :D

MarnieyZ said...

saya pun suka makan ayam masak kicap. hehe. macam qis jgk. :P

NzA said...

mestilah masakan mummy yg plg best kt dunia ni...tak gitu Qis????

maszmadi said...

sedapnye ayam masak kicap..... masz pon suka...

Izan Ishak said...

oh tidak... sedapnya tgk ayam masak kicap lily tu. cam dah lama plak tak buat ayam masak kicap kat umah ni...

#sama2 lily... tumpang happy tgk kawan2 blogger yg sokmo menang dlm contest kat fb tu... tahniah sekali lg ye lily!

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

auntie nak sikit....waa omelnyer qis...

Aju Mohit said...

seronok mama masak kalau tgk qis selera makan kan, emm sedap nmpk ayam kicap tu

Juliet_iRa~" said...

heee sedap la tu mama dia masakkan utk qis tu y qis mkn banyak tu hihihi

:)

sihat kak?

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam, lepas ni bertambah rajinlah mama dia..

ANNA MARIANA said...

comel pic dia..

Lily@MamaZaraZareef said...

pndai qis makan ayam masak kicap..lauk fevret org2 jawa johor ni..hehehe

MrS. F!zA said...

budak2 kan suka kicap..sama je darwisy..tp dia suka tlur ngn kicap..nktry msak ayam kicap plk kot dia suka..

wan nurul hezrina abd halim said...

budak2 mmg suka makan kicap.nasi ngan kicap kalau ayam kicap nurul yang mak nie pun suka.hehe

Shida Radzuan said...

kak mask penuh dgn kasih syg sbb tu dia kuat mkn kak:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

makin semangat la mama masak anak selera makan