Sunday, February 3, 2013

S.U.N.D.A.Y..^^

Assalamualaikum...



Happy Sunday uols...tengah buat apa tu..? ☺ ...
Cuaca tempat ktorang hari ni adalah hujan dari subuh tadi hinggalah sekarang...
Hujan rahmat di hari ahad..Alhamdulillah... gambar Qis ni baru amik tadi..
tengoklah suhu sekarang 24'C...sejukkkk kata si kecil..☺ hehe...gaya jer lebih tu..☺







18 comments :

C.T.K said...

amboi qis..pandai berlakon..ihihihi...cejuk sgt ye :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

qis pandai siap mimik muka tu hehehee

Ena's Palace said...

Hepi weekend lily..
Kat tmpt sy ujan...tp ni da stop dan mendong mngundang pula...

Papa Mifz said...

happy Sunday juga...PM kerja hari nih...:)

Harith Iskandar said...

hujan juge,...sejuk

NzA said...

kt sini pn hujan w.pn xlebat..
p/s: alamat lily dh ada dlm email akak......

mamalieyna said...

Sini mcm nak hujan tp tak jadi..semlam panas terikspanjang hari :-)

Happy sunday!

Waah qis, pandai eh berlakon..ihiks ..

Aju Mohit said...

samalah lily kat gombak pun hujan ngeeee

Mizz ErMa said...

kalau hujan ari ahad, leh tido..klau ari isnin? sbr jelah..hihihi

aTieYusof Family said...

Happy Sunday Wan
pandai jak Qis ni buat gaya..hehe.:)

Cik Yaya said...

haha kenpa tuuuu

Ila Aqilah said...

bestnya hujan! huhu sini panas macam nak kemarau je kak

MaYa MustWany said...

hihihi ayat akak last kelasss gituuu..hihihi

LYAfrina said...

happy monday !
comel sgt2 qis

wan nurul hezrina abd halim said...

24 darjah mmg agak sejuk=)

Ema Blog said...

menggeletar ke tu Qis..

Naemah Abdul Malek said...

amboi qis..mimik muka sejuk ke tu hihihi...best kn pakai apps ni, umi pun slalu guna apps ni (^_^)

Shida Radzuan said...

kak ade Insta ke? nk follow kak ^_^