Monday, February 11, 2013

Kami Buddyz..^^

Assalamualaikum...

suara berbeza pilihan sama..fahami jiwa tanpa suara..
Kami Buddyz..Takkan terpisah..^^

 A daughter is just a little girl who grows up to be a friend..
A daughter brings sunshine to brighten your day...
A daughter brings joy through her loving ways...
A daughter is a blessing that comes from above...
A special and beautiful treasure to love...

Selamat Bercuti Uols..& Selamat Tahun Baru Cina kepada yang menyambutnya...Kemana jer korang cuti² ni..lily macam biasalah duk rumah jer melayan kerenah si jantung hati...nak keluar pun tak dapat sebab hubby kerja...


Happy Holiday..Enjoy Your time off during the holidays...^^






16 comments :

aTieYusof Family said...

Selamat bercuti Wan.. kami pun sama di rumah shj.. layan bujang sorang ni.... anak, anugerah terindah, penghibur hati:)

nea lopah said...

salam..mak n anak sama comel. Selamat Bercuti. sy pun lepak2 kat kampung jer.

Aju Mohit said...

lily nmpk comel pakai inner yg tak melekat kat dahi tu ;), selamat bercuti uolsssss

aiEz said...

selamat bercuti akak,awalnya abang akak kena kerja dah?aie masih dalam mood cuti,rabu baru kerja balik..hee

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Aiez : Hubby akak memang tak cuti.. :)..biasalah kerja call centre yg beroperasi setiap hari..cuti tak menentu..kadang² offday pun di suruh OT..^^

BUNDA a.k.a KN said...

selamat bercuti ..CNY..

Puteri Afiqah said...

due2 comel :)

Ayie Abas said...

salam :)

comel nyer anak...

NzA said...

Yang penting insan trsyg sntiasa disisi..

aimi adilah said...

seronok nyee.... nk jadi cm nie gak lah dgn mak =)

sutera ungu said...

Selamat bercuti...sapa cuti seminggu tu syoknya....
Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

xila dot said...

omeynye kamu berdua....bila besar jd bff ni hihi

LYAfrina said...

sweet sgt..

lya pon xkemana.. mmg rehat serehatnya la cuti ni.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dua2 comel....sweet sgt2

wan nurul hezrina abd halim said...

dah semakin membesar si dia tuh..nak jadi anak dara sudah=)

Shida Radzuan said...

comel jer akak ngn qis..happy holiday ..adehh tlmbat wish ^_^