Monday, December 3, 2012

10Sen For 1 Regular Pizza @ Dominos Pizza

Assalamualaikum...

Yup..seperti tajuk tu....di mana nak dapatkan Pizza sebegitu harga kalau bukan di Dominos Pizza..ohsem rite...sekarang ni Dominos ada buat promotion RM0.10 untuk regular Pizza for first 100 customer for 100 minute & in all 100 outlet...for more info boleh LIKE Page Dominos pizza ..kot² tempat korang pun ada..


Kat JB diorg buat  21hb Nov tu..kebetulan plak outlet Dominos ( Nusa Bestari) yang terlibat ngan promosi ni berdekatan jer ngan rumah ktorang...apa lagi tak lepaskan peluanglah ktorang..jalan kaki jer lily ngan Qis ke Dominos ni..promosi start kul 12PM..kul 12PM jugalah baru ktorg kluar rumah..nasib cuaca time tu tak panas...sampai sana ingatkan tak ramai orang..sekali dapat no giliran 55 & 56...dekat sejam jugalah menunggunye...ingatkan Qis tak dapatlah...tapi kakak Dominos tu baik hati nak bagi kat Qis juga..dah orang offer kita amik je lah kan..limit sampai 100 customer sahaja...

Rezeki hari tu..hanya spent RM0.20 dapatlah 2 Regular Pizza...

Pizza pilihan...Alhamdulillah kenyang hingga ke malam...^^

Thanx Dominos Pizza buat promosi  ni...selalu² lah buat promosi macam ni lagi.. :D * Bajet  Dominos Pizza baca blog ni... ;p*







37 comments :

syiela said...

alamak kat tempat akakjauh pulak.. tak dapat la.. ruginya!

Fyfy Liew said...

Wah bestnya! Kat sabah tkade domino's :/ 20sen untuk dua pizza? Best sangat!

aTieYusof Family said...

Sedapnya pizza...Qis mesti suka kan?..
sini mcm ndak da bah Pizza Dominos ni..hehe...:)

Ujie said...

kalau dekat dgn rumah mcm lily tu mmg rajinla nak tunggu..

mmg rezeki korang tu, Qis pun boleh dapat sekali. :)

.: iEyLa :. said...

whoiishhh...ken cptla kan kak..hiks

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

waa bestnyer 20 sen dapat 2 pizza regular... kat kl kslo ader promotion ni mesti best huhu...

-cinta soFiaSafiya- said...

adeihhh mengigil perot tgk dominos pizza......aummm

Qhaifa Nur said...

domino makin sedap skrg...mcm tak percaya ada harga mcm tuh..mmg berbaloi

maszmadi said...

humangaih, bestnyer..... FB... ala x bleh nak bukak.. huhu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Memang best.. :)

Hari ni promosi kat Putrajaya & Bayan lepas 12pm-1.40pm..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

best la lily..0.20 sen jer hehe...hadoi xmenahan tgk dominos pizza ni

Sop Nama Saya said...

wah 10 sen je,,, hebat!

Fyna Ahmad said...

weeeee..domino's memang sedap!!

aisya said...

serius 20 sen je? bestnya! =)

Aju Mohit said...

ya allah bestnya lily, dominos mmg sedap, berbaloi dpt harga murah cenggini kan nyum2

P U C A T said...

Ganu xdek Dominos pizza

aiNa yaZiD said...

peh kak.. 20 sen dapat 2 regular pizza..? memang berbaloi2 laaaah.hehehe =) =) rezeki qis kakak tu bg. hehe..

Ema Blog said...

Alhamdulillah..rezeki... bagus juga dia buat promosi camni

mrs kayrul said...

berbaloi betul...20 sen jer dah dapat makan pizza..domino memang sedap kan

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Aisya: Yup..just RM0.20 shj utk 2 regular pizza tu..seorang RM0.10..akak ngan Qis jadi lah RM0.20..memang berbaloi².. :)

Ayie Abas said...

teringat dulu selalu jugak mkn pizza buat sendiri jer...bole tahan sedap :)

deqjamucuxx said...

20sen?? pizzaa...wauu !

rezeki akak...untung laaaaa

LYAfrina said...

betul ke ni???\

x pnh mkn lg domino's.. sbb kt sini mmg xde caw dia.. org kate lg best dr pizza hut kan

Cik Yaya said...

perghh...0.20 sen je dpt 2 pizza??wahh memng nk g terjah page dominos skrng..tgok ade wt kt mne lagi..hehe ;p

Ena said...

memg rezeki sungguh lah yeh..
ingatkan air asia jek kasi seat 10 sen.. upernye.. dominos pun sama ekk.. hehhe.. baguslah..

aimi adilah said...

kenapa taw lambat =(

ieda said...

wahh bestnyaaaaaaaa
kat sini x der dik
dah lama teringin nak makan huhu

sabry oppa said...

nmpk sedap !
alahai teringin pulak...

http://shaberry92.blogspot.com/2012/12/bunkface-kutuk-kpop-perlu-ker.html

Acik Riotaro said...

wahh best la cm tu..

Miss Zahirah said...

haa.. fav sya ni.. tp kt gombak ade ke??

LuN@_aiDi said...

arghhhhh jelesnyer iols!
teruja nk jugaaakkkk!! 20 sen jer tuh.
murah + berbaloi giller ler.
dominos mmg baek ati^^_

cweet pinky said...

hahaha , untungnye , domino pizza nih dgr cite lagik sedap dari pizza hut :P

zila manaf said...

wuarghh jelesnyeee

Secrets of A Teenage Girl said...

alamak xtau pun ada promotion ni..alah alah ruginya.. lama xmkn pizza.. huh, sedapnya tgk gmbr.. ;)

Deq's Qienz said...

sedapnyaaa..nak sikit,

kitatauke said...

gila 10sen..kl rm1=10keping..huhh..kl buat rm1=1keping pun dah ok..laju je org pergi beli..

s h a said...

wahhh....beshnye.sy suke dominos pizza ni.