Wednesday, October 31, 2012

WW:: Macam² gaya...Permainan Gelung..^^

Assalamualaikum...


Ada gaya tak?? ☺ ..Posing jer lebih..mainnye kurang.. :D

Info : Permainan gelung ini dapat membantu kanak² menguatkan bahagian kaki..tangan & pinggang..Sebagai contohnya aktiviti melambung gelong dapat membantu menguatkan jari kanak-kanak..Selain itu ia juga dapat membentuk kemahiran kordinasi mata & tangan dengan baik dan memberi kesan yang baik dan mencergaskan otak kanak-kanak... sumber SINI ..




29 comments :

azey a.k.a ammi said...

Iyer ker??kene beli lah ney yer bila anak azey dah besor nanti.

Pandai Qis gelek erkk

aTieYusof Family said...

Tunggu ada anak pompuan, pastu aku belikan juga gelung2 ni..
Wan, aku pn ada satu di rmh.. tapi tak pernah terguna pn..hehe..

Niza Romli said...

Dah mcm model gelung plak tgk qis..hee

aisya said...

anak dara kak lily ni.. posing bukan main lg.. hehe

.: iEyLa :. said...

haishhh...makin hari makin geram tgk Qis nih...

norazis said...

biarlah posing lebih dulu..promote..nanti dah ada peminat baru pulun main betul2..kan kan kan sayang

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

comelnyer qis....

Aju Mohit said...

auntie takleh nak hoolahoopp dah qis eheheh

Cik P.A. said...

HEHE Teringat zmn knk2 dlu lak :)

Nens Collection said...

comelnyer nyer qis..sweet jekk..leh jd ahli gimnas ni..hehe

Miss Zahirah said...

wow.. pandai posing dah.. ;)

Qhaifa Nur said...

masa sklh dulu pernah main, mmg seronok...
jgn kata anak2 yg suka, mama-mama pun suka lagi nih....

aiNa yaZiD said...

cumel je Qis! hehehe.. pandai posing heh. =) =)

Deq's Qienz said...

Pandainya dia main..ingt masa kecik2 la juga mainn.cumei qis. Sy ada poskan key chain dkt sis.dapat tak??

Kesuma Angsana said...

dulu2 masa kecik selalu jadi ratugelung dah besar ni.. hehehehe

Cho Zila said...

baguih yerk.. patutler masa kita sekolah dulu masa ada masa PJ(sekarang panggil per yerk)... suka main tapi tak pandai...

syiela said...

amboi pandai betul dia posing...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo qis sgt comel hokey....owh boleh la beli gelung n satu kt qalief hihi

maszmadi said...

kalah model... hehe

::NureeN:: said...

oo ya ka...
patut ellesya mintak belikan utk dia...
tp kami x pernah beli, nanti la kami belikan

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Deq's QienZ : Belum...tapi lily belum check lagi mailbox..jap lagi lily pegi check..maybe dah ada kot...

LYAfrina said...

owh... ada manfaatnyer rupanya main gelung ni.. pttla ahli gimnas ni nmpk tegap je kan...

asya dah lama nak gelung ni.. tp x pnh beli pom

Cik Yaya said...

mmg pon...
hhee comel la..gelung tu pon comei..wrne wrni gituu..ssuai dgn budk2..huuuu

mamalieyna said...

aksi Qis tu comel betul..ada gaya ..^_^

ieda said...

alorhh comelnyaaa qis ..
pandai main gelung nie
akk dulu zaman sek je guna .. lepas sek dah x jumpee dahh huhu

shidaR said...

ewahhh hehee :D

Ema Blog said...

gaya saja pun tak apalah qis...teap cantik pun..

...sWeeT uMi... said...

wahhhh bagus info ni thanks ek lily...pandai je qis berposing, comeiiii :)

Siti K------- said...

nak beli la kt anak nanti..hehehe...pndai posing cm mak dia jugk...hihi