Thursday, September 6, 2012

Aidilfitri 2012 : Kanak Kanak Riang Di Hari Raya

Assalamualaikum...

Hari ni nak up citer kanak kanak riang di hari Raya..bila dah kumpul ramai2 ni mestilah rumah pun jadi meriah...di samping riuh dengan tawa riang diorg terselit juga tangisan yang lain tak bukan tangisan dari si kenit ku ni...pantang jatuh sikit nangis...gini lah gaya budak yang selalu dok seorang2 jer kan..sekali dah kumpul ramai2 lama sket baru nak ngam...

bersama sepupu2 yg berbilang bangsa...sepupu2 yang rajin melayan karenah dia & selalu mengalah untuk dia...

Bersama kak caca & TT..anak adik lily...

bersama sepupu & dua pupu(yg kat belakang tu)...yang berbaju merah polkadot tu anak abg...kemain lagi gaya Qis posing tu..

kazen yang ngam dengan dia...sian kazen dia ni..mainan dialah yg Qis selalu rampas..tgk otomen di tangan Qis tu..padahal tu otomen kazen dia ni..tapi jadi hak miliknye dah..mengalah jer kazen dia ni...

comel plak tengok budak2 ni buat gaya macam ni...rajin hubby ambil gambar2 budak2 ni...

ewah Qis..kemain lagi posing dia tu..senyum2 sambil cekak pinggang seorg2 kat belakang..

geram tengok budak ni..comel & senyuman sangat mahal...tengoklah gambar2 dia takde yg senyum...tengok bibir tu..seksi ok.. :)

Bersama kazen2 lahir tahun yang sama kecuali kak caca tu...

time ni berhari raya di rumah makcik..tapi time ktorg pergi ni orang takde kat rumah...
budak2 ni minta hubby amik gambar diorg..hehe..pandai gak nak berposing budak2 ni...







29 comments :

.: iEyLa :. said...

weeee...pic Qis yg last tu adik suke..
stylo la dik..hiks..

Fiza Suhaimi said...

alolo comel comel je si cilik semua tu.. :D

shidaR said...

amboi qiss kemainnn lagi dia kak hahaa..dah pndai dah bgmbar ^_^

Nens Collection said...

COMEL2..PANDAI DEORG POSING..;)

Rosidah Binti Muhamad said...

Alahai..comel semua. Suka pic yg kat pagar kayu tu dgn yg last sekali. Nampak mcm pic lama gitu..

Ena said...

memg comel.
nak nak pic yg last tu.. suka sangat tengok..

Kesuma Angsana said...

mmg raya2 ni paling meriah utk kanak2!

Cik Tetra said...

hehe chomel much la qis ni! :D

MamaEma said...

memang kanak-kanak riang..tak terperasan gambar qis yg bertudung itu..hehehe

Sally Yatiey said...

Semua comel2 ;D hee

Wanieys said...

qis comeynyaaaaaa.....lily sorry nah lama xsinggah sini...mood lepas raya mcm kurang sikit hehe

Cik tikah said...

qis sgt comelllllllllllll

Hanif Idrus said...

Gambar last memang meletup..bagus budak2 ini posing..hehehehhee.
Nak komen sikit...
gambar semua cantik-cantik...pandai orang mengetik gambar ini..

ieda said...

alaaaaa comelnyaaa
nak2 qis tuu
cute lahh bertudung tuuu
adehhh x menahan akk tgk

yelah lily raya nie budak2lah yg paling suke .. kita pun syok trgk gelagat mereka kan ;)

mamalieyna said...

waaa semuanya sgt sporting...pandai pulak tu posing..comel2x..suka suka suka...^_^

seronok tgk gambar ceria mereka semua..

selamat hari raya lily~

LYAfrina said...

suka tgk!
meriah sungguh budak2 ni semua..sure qis sgt happykan..sbb jupe rmai kwn time ni

combi said...

alaaaa..comel2 sume :))

aisya said...

sukenye tgk gambar2 ni.. hehe.. muka diorg ni pun lebih kurg je.. hehe

wan nurul hezrina said...

semuanya cumilll baju raya semuanya kalerful.suka tgk!

Lily@MamaZaraZareef said...

comelnye hai qis pakai tudung tuh..ayu sungguh..^__^

munna said...

meriahnya... seronok budak2 tu bila berkumpul ye.... comel je qis ni....

syiela said...

amboi Qis ngalahkan model.. habis la dorang nanti dicantas Qis :)

aimi adilah said...

seronok jadi budak2 kan... =)

Aju Mohit said...

Budak2 kalau berkumpul cenggitulah kan lily, kalau tak gaduh nangis lah bagai hihihi

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

comelnyre qis ayu sangat...

aiEz said...

gaya qis posing tu macam model berhijab versi kanak2,hehe..

maszmadi said...

qis memang pandai posing kan..... geram nyer tengok dia..

Izan Ishak said...

semuanya pandai posing ye. izan pun suka tgk gmbr yg last tu...

Deq's Qienz said...

Wahhh ramainya sepupu sepapat dia..mn pic qis n family??