Wednesday, July 18, 2012

WW :: Beginilah Bila ada Anak Dara..^^

Assalamualaikum...

Cakkk..cer teka sape saye..ngeh ngeh ngeh.. :D

Beginilah ye bila ada anak dara..mak pakai apa pun semua dia nak cuba juga..haishhh..nah bagi kamu sekeping baru puas hati..tapi pakai skejap jer sebab dia rasa geli kot sebab mask tu kan basah..hehe..baru tau kamu.. :P





35 comments :

.: iEyLa :. said...

alolo..ni mesti mummy yg suh ni kan Qis...
hiks..comey je..

lynn kamarul said...

mak dia ley sambung pakai balik ni =) chomel sungguh

lynn kamarul said...

mak dia ley sambung pakai balik ni =) chomel sungguh

Ujie said...

ahaa..kulit dah mulus dah Qis!

Kesuma Angsana said...

he he, KA suka tgk ni. Selamat berpuasa ye

Gieyana said...

mmg sokong sgt..semua diaorg nk try..:-)

Nens Collection said...

tgk mata bulatt comel pon dh tahu itu adalah qis..hehe

munna said...

sama ngan anak munna...suka sgt main dgn ni semua

syiela said...

biasala anak dara.. apa yg kita pakai mesti dorang nak try juga kan.. huhuhu jeles takde anak dara

Rosidah Binti Muhamad said...

Yer..beza betul bila ada anak perempuan. Dulu dgn 2 anak lelaki beg mekap saye takde saper usik. Tp bila ada sorg anak perempuan habis barang2 mekap dia kuarkan.

Deq's Qienz said...

ehhh dia pon nk buang jeragat jugak ekk..bgussss..heheee

aiNa yaZiD said...

kecik-kecik da pandai melawa..jaga kulit ye qis =) heheh...biasalah kak, Anak dara kan.

maszmadi said...

hihihi qis qis, makin banyak akal kamoo yerk.....

Wanieys said...

ahaks qis yg bijak...dia pun nk pakai mask yer hihihi

NzA said...

wah Qis, aunty pn jrg pakai mask ni ttp Qis kecik2 dh pakai ye...

cendol said...

haha bebudak mmg mcm ni.cendol pn same dulu suke menyibok mak pakai mask

Qhaifa Nur said...

kalau aeish nampak takut sangat ni...
tu yg tak berani nak pakai.......

ieda said...

ahahha qisss qis ..
anak mama kan ;)

fyna said...

alololo... tomey. ^^; semua mama dia wat, dia nak ikut ye.

nieda said...

qis pun pandai nk melawa

Cik tikah said...

kemain lagi yer anak dara ni. hehehe

yana yani said...

amboi3..kemain..klah mak dia

Aine Ainun said...

Alaolaolll...
comeynya...=)

mastila,
saya nak cantik jugak macam Mama=))

aisya said...

xnak kalah jugak anak dara akak ni.. bukan main lagi dia.. hehe

caliph shuriken said...

kiut jaa dia, hikk...

Lily@MamaZaraZareef said...

hahaha..lawaklah qis nih..mask mummy pon nk rembat yek..tp cumei plak qis bertopeng tuh..ekekekeke

|shuhadaothman|TM said...

ahaha. comel qis. kecik2 da pndai pkai mask ye. shu pon xpenah pkai lagi. hihi ^^

MaMa Rey said...

hehe..anak pompuan suka ikut mamanya belawa..best ada ank pompuan..;)

Aju Mohit said...

Hahahahaha comelnya qis, nak try ye, takpelah bila dah dapat tu baru senyap ye lily, sejuk je rasa hehehehe

Cik Sweet Pea said...

ehehehe...qis pakai mask pulak....

Hanif Idrus said...

Kecik-kecik dah pandai bergaya...hehehe.
Kiutnya

~Beb~ said...

hahaha comel ank sorang nih..

btw selamat berRamadhan buat Lily sekeluarga :)

WNA said...

hehehehe, comelnyeee ! cenggini la lau ad ank dara :D

MamaEma said...

dah kasi cuba baru dia akan tahukan...alih2 dah tak nak pakai..hehehe

Juliet_iRa~" said...

hehehe qis comel :)

dah nak jd anak dara pingitan dah gaya tu..hihihi