Tuesday, June 5, 2012

Shampoo & Conditioner Mulan by Disney Princess

Assalamualaikum....

Shampoo pilihan terkini buat my princess..kalau dulu Qis adalah pengguna setia johnson baby...Since sebulan yang lalu Qis dah berpaling tadah...dek kerna tergoda dengan kecomelan Mulan ni...Bukan disebabkan itu sahaja..tapi kewangian shampoo ni juga telah memikat hati mummy *erk..mummy ke @ Qis yang nak guna ni.. :) ....Kewangiannya sangat menusuk & harum semerbak jer bila Qis pakai...Rambut Qis pun jadi lembut & wangi jer sepanjang hari...sedap jer dicium...wangiiii *dah berapa kali wangi dah ni.. :)...I like... ^^

masa untuk dia mandi mengalahkan mummy...selagi mata tu tak pedih kena buih selagi tu lah dia selak2 rambut dia macam tu...




24 comments :

Nens Collection said...

hehe..comelnye..leh jd duta syampoo mulan dh ni..cumelll!!!

pena rozie said...

cik aisyah pyh betul nak syampu rambut...

Fieza79 said...

uishh mesti wangi semerbak Qis lps mandi kan...terbau2 smpai sini...hihii

maszmadi said...

haha, same jerk ngan aisha, kalu dok dalam bilik air tu bagi dia 2 3 jam pon x per..... mesti best jerk cium rambut dia kan..... wangiiiiiiiiiii
hehe

aisya said...

syampu utk budak2 ni slalu wangi2.. kita yg dh besar ni pun jadi teringin nk pkai syampu budak2 jgak.. hehe

Ujie said...

agak2 kan..mummy qis pakai jugak tak ek? ^__^

LydSunshine said...

Ramai pengguna Johnson dah beralih arah ni. Ada yg pakai shampoo drypers.

Lily@MamaZaraZareef said...

comel syampoo tuh..watak mulan jek ke yg ada..hihihi...zara n zareef now berkongsi syampoo n sabun jekla..kalau tk johnson baby, pureen..balik2 dua brand tu jugakla..huhu

umUMRA said...

kalau yg bukan kecik mcm qis nk pkai jge boleh? :)

Sally Yatiey said...

Comelnya Qis. hehe. Syampu budak2 memang wangi. :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nens : hehe...dah boleh dah tu jd duta kan.. :D

Pena Rozie : hehe..Qis plak terlebey suda nih.. :)

Fieza79 :wangi semerbak jer ni..ada terhidu tak bau dia??.. :)

Maszmadi : Budak2 memang suka mandikan...mengalahkan kita.. :)

Ujie : macam tau2 jer ni.. :D

LdySunShine : salah seorgnye Qis...yg shampoo drypers tu tak pernah cuba lagi..

Lily : Ada watak cinderellah jugak..lagi comel.. :)

umUMRA : Boleh jer kot.. :)

Sally Yatie : a'ah ..mmg wangi..tu yg memikat hati tu.. :)

shida'R said...

amboi mandi2 plak qis ..ni hehe..mst wangi dia ^_^

syiela said...

mesti sangat la wangi.. silap2 boleh jd duta nanti :)

Wanieys said...

wah sangat wangi larh kalau mcm tu hihihi

salam kenal dr wani follower ke 2057 :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

~Beb~ : sorry erk...ur komen tak dapat publish..ntah knapa plak tak boleh publish...

-Sure comei gila bau dia- ~Beb~

LYAfrina said...

menarik ni..
weeee.. comelnyer qis

Aju Mohit said...

Emmm manginya rambut qis, buleh jadi model shampoo la qis ni ;)

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

comella qis ni...bershampoo sakan yer qis...tak pernah try lagik shampoo ni...

anamizu kaito said...

wahhhhh Qis ni leh jd duta shampoo Disney Mulan dah ni.hehe





*lame x dtg sini..bz sikit smnjak 2 menjak ni :)





luv,
cik ana

Siti K------- said...

kiut je botolnyer sbb tu budk2 suka :D

nk beli jugk lah...haha

.: iEyLa :. said...

hurrmmm...wanginyerrrr.. :p

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kalo kita pencinta setia johnson baby haq kuning tu untuk syampoo, kalo suh balqis pilih harus dia akan pilih cam qis punyer ni, nak2 yang ada gambo kartun + warna pinky2....

NURULHANIF said...

ala dah pandia mandi n syampu sdri.. seronoknya..

MamaEma said...

boleh jadi duta shampoo dah ni..hehehe