Wednesday, April 25, 2012

WW : Sayang Kamu..^_^

Assalamualaikum...


Moga Kegembiraan...Kebahagiaan & Kasih Sayang kita kekal hingga ke akhirnya..Insyallah...





29 comments :

mamaNoriz said...

sayang kamu semua juga :)

Aju Mohit said...

semoga kekal bahagia ke akhir hayat, nmpk lain lily pakai tudung ni, biasa pakai syria dan shawl kan? comel

aisya said...

kak, tu gambar akak latest ye? nmpak berisi sikit.. =)

Nens Collection said...

aminnn...ya rabbal alamin...
semoga termakbul segala doa itu..
qis yg comel!

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

syg korang juga ahahahah ehehhehe

aiEz said...

Aminn Ya Rabb akak...
bahagia sangat aie tengok family akak...
aie juga idamkan punya bahagia macam akak...yang dapat menerima aie seadanya...:')

Cik tikah said...

keluarga bahagia. so sweet :)

Cik Sweet Pea said...

semoga kekal bahagia selamanya...:)

...sWeeT uMi... said...

nmpk lain muka lily kali ni...sbb tudung tu ek (',)

NURULHANIF said...

so sweet.. keluarga bahagia..

cik najiha said...

amin ya rabbal'alamin :D happy family lah ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Aisya : a'ah..gambar minggu lepas...akak skrg mmg dah berisi..skrg dlm proses diet nih.. ;)

Aju & sweet umi : lainkan bila lily pakai tudung bawal..dah lama kot tak pakai tudung bawal..dah lah berisi..pakai tudung ni lagi nampak bulat.. :)

MamaEma said...

lily nampak berisi sikit....ada isi ke?

memang cantik gambar ini...

tiefazatie said...

amin2..mudah2an..

moga bahagia sentiasa sis..=)
happy 4 u..

Fieza79 said...

semoga kebahagiaan yg ada berkekalan shingga akhir hayat...

sweet pic last tu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

MamaEma : tu lah lily pun mcm tak percaya dgn penambahan berat badan bila timbang baru2 ni..dah berisi banyak tu..tapi tang 'Berisi' yg satu tu belum ada rezeki lagi.. :(

LYAfrina said...

comel..
smoga kasih syg terus kkl meangi hingga ke akhirnya..amin

adarnadzmie said...

semoga kasaih sayang kita semua kekal abadi selamanya kekal ke akhir hayat...aminnn:)

maszmadi said...

ameen, suka 2nd pic tu, terserlah kegembiraan qis

Ujie said...

suka tengok happy family..
moga kekal bahagia dari dunia sampai akhirat..

-cinta soFiaSafiya- said...

insya'allah..amin...^__^

ieda said...

insyaallahhh
dan semogaa kebahagiaan itu milik lily ..
dan semoga cepat2 qis dpt adik ! .. aminnnnnnnnnnnnnn ;)

NzA said...

lily nmpk agak bulat sejak blk kg.....mesti seronok di kg tu.....

Lily@MamaZaraZareef said...

Salam lily..mintak maaf ye sbb lama sgt dh x singgah cni..huhu..apepn, suka tgk family pic ni..nampak bhagia sgt..semoga kekal bhagia slamanye k..:-)

nway,nampak lain sketlah muka lily dlm pic ni. Sbb pakai tdg spesis lain kot..hihi

m!3yr4h_LolLy said...

amin. semoga korang terus bersama hingga selama-lamanya. wink

hazfee said...

semoga bahagia tu milik kamu :)

Hanif Idrus said...

Betul...kalau ada duit tapi tanpa kasih sayang ..kosong hidup ni
Ambil kesempatan Please Support Me As Blogger Of The Year

shida'R said...

yup sis..shida pun ucapkan sis bhgia bpnjgan bersama anak dan suami :)

wan nurul hezrina said...

bahagianya nampak.suka pic kedua.terserlah kegembiraan.qispun suka kena angkat cenggitu