Tuesday, January 17, 2012

Semakin manja...

Salam....

Lama tak interprem kucing Qis kat sini...skrg dah semakin berisi..kuat makan..& semakin manja..kalau tido nak juga menyelit2 dengan kita minta dibelai2..mengalahkan tuan kecik dia.. ;)

kerja Qis lah ni...suka sangat 'mendera' kucing dia ni...macam ni lah dia..kalau ktorg baring2 depan tv tu..dia pun sekali nak nyelit masuk dalam slimut...
muka pasrah...sekali pun Qis buat dia macam tu dia lagi suka...buat muka mengada2.. :)
teman bermain..serasi bersama..^_^


46 comments :

♥AienNajwa♥ said...

BILA TANGANKU BERBICARA : Sangat merindui kucingku, yang telah lame hilang..engkau dimane..sedih ! ~ (T__T)

Aishah Jahirah said...

comelnye...hehee berkwn dua2..

MrS. F!zA said...

amboi qis berani kasi jari kt kucing..kucing ni ada tk mcm tetiba kdg2 dia mncakar atau gigit2 manja tu?

aDiB sYaZWaN said...

sangat comel!
tapi takut dengan kuku kucing
seram ouh!
bhahaha!

ajumohit said...

ala tomeynya si kucing tu ye, mmg betul2 manja ni tidur bertoto selimut sakan ni hehehhe, tuan dia pon tidur tak berselimut kan? hehehhe...suke tgk gelagat qis dan comel itu, time bergurau yang best tu tp kene hati2 kene cakar...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mrs.Fiza : selalu juga tu..dgn Qis lah dia suka buat mcm tu..Qis pun suka layan.. ;)

My SweetPea said...

alahai.....sibuk benor kucing tuh nak masuk nyelit sama...:)

ashrafi said...

Comelnya!

.: iEyLa :. said...

hurmm..kne cri peneman baru tuk Qis tu kak..
Qis nak ade adik tu..hikhik

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ieyla : hehe..doa2kan akak..asyik tak jadi jer.. :(

aiEz said...

comel2 makin besar tgk kucing tu kak..^^,

*insyaAllah ada rezeki nanti kak...^^

rATU bIDADARI cHENTA said...

comelnye miow dye...geram lak tgk

Cik tikah said...

gemuknya kucing kak lily. hehe.. kucing cik tikah pun macam tuh gak kak lily. manja sgt2! syok kan. hehe

...sWeeT uMi... said...

comel kucing tu...Qis pun rajin manjakan kucing ye hehehe....mmg serasi bersama eekekekekeke

Mama Ema said...

tak kena gigit jari ke tu...

LYAfrina said...

ermm..mmg mkin berisi nmpk... jauh beza dgn bru2 ambik dulu.. msti kucing ni happy duk dgn qis..

maszmadi said...

sweetnyer qis ngan kucing tu kan...
tetiba windu plak nak ada kucing...

aisya said...

manja betul kucing tu dengan Qis.. =)

aimi said...

hebat nye qis blh main dgn kuciong.. tal takot pon dye =)

Izan Ishak said...

baguslah qis.. kecik2 dah ada pet kesayangan... mesti dia kamceng sangat ngan kucing tu kan lily....

Fabulous Me said...

Haha comel gile bile Qis msuk kn tgn tuh.. Tpi kucing mmg cute kn. Selagi die tau 'kte' yg usik die.. Die xkan gigit n cakar.. Binatang pon tahu kenal erti menghargai ye dak?

Errr.. Ni meow yg hilang kejap hri tu ke?

eB ezrin said...

alahai auntie pn suker. tapi kami x leh bela, auntie & aerish eczema. hu3

cik mun said...

alahai..comelnye

munna said...

kat rumah ni dah takde kucing dah.... rindu lah pulak nak ada kucing...tunggu kucing rumak mak munna besar sikit nak bawa balik

khairul said...

suka tgk pic yg last tu

c'axoera said...

kucin tu pun ngegada lebeh kan hehe

Niza Romli said...

suka tgk org bela kucing tapi tak suka nak bela sendiri...hehe..macam renyah je.

wan nurul hezrina said...

seronoknya qis..dia tak alah ngan bulu kucing oklah2..nie teman mesra

Nur Aischa said...

wahh comelnya kucing qis, geram jea tgk ohh. pic qis dgn kucing mmg nmpk sweet, manja.. hee

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Fabulos Me : a'ah..ni lah kucing tu..dah hilang muncul kembali.. :)

NzA said...

Qis xde kwn tu lily...

kata org kalau anak2 suka kucing, dia ni seorg yg penyayang n sensitif....

ieda said...

aloor sweet je kan
mesra betul lah qis ngan kucing kesaynagan dia .. memang serasi berdua nie ...
hurmmm akak doakan tahun nie qis cepat2 dpt bb dan leh jadi kawan kann lily ... aminnnnnnnnnnn ;)

Juliet_iRa~" said...

alolo comelnya qis ngan kucing dia..hee..

manjaa :)

Cik Tetra said...

alaaaaa..asal comel sangat kucing tuh!! nak pinjam boleh tak kak lily..heeee <3

MaYa MustWany said...

seronoknya..
kura2 mas dah mati.mati pun kat atas tapak tangan mas.ala2 hembus nafas terakhir.cian sgt2.serik nak bela,tapi teringin bela kucing tapi takut

shida'R said...

hehee...xlama la qis nih nnt ade la teman main dia..nnt kucin lak boring heheee ^_^

budakijaupendek said...

Last pic mnje sgt... hehe

aiNa yaZiD said...

alahai...manja nye kucing tu dgn qis..hehehhe.. comel je!

beLLa said...

alololo. manjenye kucen ni. comeyy :)

Lily@MamaZaraZareef said...

sukenye tgk qis ngan kucing die nih..pndai die sayang binatang kan..teringat zmn kecik2 dulu yg sama suke kucing mcm qis jugak..=)

~izan~ said...

memang manja kemain yer. siap boleh wat muka ngader2 hiks! sweet!

Syahirah Suhaili said...

wiiee...sangat tringin nak bela sekor..wuwu.. pinjam kucing dr qis je la :D

tiefazatie said...

waahh..comel gle!

Sha said...

hahahahahaha...comelllnye...tgk

Papa Mifz said...

teringin nak bela kucing..tapi takut tak terbela la pulak..huhu

CTK said...

wahhh...comey tul kucing tuuu...mmg mnje ngan qis ek..kiut je tgk..hehehe