Wednesday, November 2, 2011

Quote Of The Day

Salam..




Kamu Cantik dimata Kami (oopppsssss..sapa lagi yang nak pujikan.. :D )..moga hati kamu juga cantik..suci..bersih..sentiasa terpilihara dari 'kekotoran'...^__^






33 comments :

Ujie said...

moga qis memiliki pakej kecantikan sebenar!

ajumohit said...

Cantik perangai, cantik pekerti barulah ianya terpancar di wajah kita...semoga kita cantik sentiasa ;)

YNA said...

kita semua cantik, hehehe

macam tiba2 je kan? hihihi

Cik Tetra said...

heee sangat setuju..jika hati cantik insyaallah semuanya cantik..pokok pangkal hati kite.. ;)

Marniey said...

true, :D , cumel qistina

aiEz said...

insyaAllah,moga terpelihara hendaknya...:)

*amboih qis bergaya,hehe..suka melaram..;P

Cik tikah said...

comel anak kak lily :) SUKA TENGOK!

tiefazatie said...

alahai..comel gle!hee

Run Away said...

olo..olo...dah mcm model gadis melayu dah ni....cute sangat...;d

Lily@MamaZaraZareef said...

kamu cantik di mata kami jugakla qis cayang..=D

Cinta Hatiku said...

comeynye dye...

shida'R said...

paling comel paling cantik..qis ^_^

naiemah_ramli said...

cantik...cantikk.. :) ^___^

Wanie said...

menag cantik la kak, di mata wnaie pun =)

Aiman Isa said...

ahaaaa comel!

dia akan mmbesar mnjd perempuan yang cantik, cantik hati, cantik rupa paras :)

amna said...

amin.. insyaAllah :)

Nuriy Arisa said...

insyaallah..
Arisa doakan Qis cantek dihati,cantek di minta dan cantek dijiwa..
Moge Qis menjdi anak yg solehah kepade sis ^_^aminnnn...

LYAfrina said...

comel sgt....

sememangnya qis akan mbesar mnjadi seorg gadis y cantik di wajah.. di hati , budi pekerti, pertuturan..dan segalanya..

CTK said...

ambOi2 qis...nk jd ayu la tuu...qis nampk cm ganas orgnyer kn kak..hihi...tp cOmey la plak :D

ninazahar said...

cantik iman, cantik budi pekerti, cantik hati maka terserlah cantik luaran itu. apapun Qis comel sgt, suke tgok dia

mamalieyna said...

memang cantik si kecik molek ni...suke gambar ni..sweet...

kaka said...

comeynye dia..da besar nanti moga jadi kebanggaan keluarga..Aminnn.. :)

Juliet_iRa~" said...

hee..comey qis..:D

besar nt msti cantik mcm mama dia..

ehemmm..;p

DinBlues said...

kalau aku ada anak..aku nak macam qis la..comel betul..hehehe

Ungu Violet said...

pandainyee la si qis nih memosing...kiut jek...:)

Semut Senyum said...

kalau dah anak perempuan tu, begitulah dia...
comeynye qis dgn bunga terselit di telinga, moga menjadi anak yang taat kepada kedua ibu bapa.. aminnn

aisya said...

Qis mmg comel.. dah besar nnti mesti cantik.. =)

iedchan said...

comey la baby u..nak cobet2 die..ghehe

Miss Eiza said...

cantik luar cantik dalam ;)

MrS. F!zA said...

qis mmg cntik! mcm mummy jgk.. :D

::NureeN:: said...

qis mmg comel & cantik... pandai dia selit bunga kat tepi telinga tue

NzA said...

comel n pandai brgaya....

MamaEma said...

semoga cantik diluar..cantik didalam