Wednesday, November 30, 2011

Alahai Mouse..

Salam..

sekadar gambar hiasan..comel jer kucing ni kan.. ;)

Maaf ya..dari pagi tadi tak dapat kunjung balas ke 'rumah' uols..Gara2 mouse rosak..seharian tak dapat blogwalking...grrrrrr..entry pagi tadi adalah autopublish...petang tadi baru berkesempatan beli yg baru...ntahlah ni mouse yg keberapa dah ktorg guna..ganaskan..padahal dua orang jer yang guna ni...Hubbylah balik kerja subuh tadi guna komputer...pastu lily nak pakai terus mouse tu tak berfungsi..hmmm..nak salahkan siapa nih..Qis ke?? tetiba Qis plak yg salahkan...tiada kena mengena..hehe..dia pun selalu juga guna komputer ni... ;)

Thx pada yg sudi singgah...jap lagi daku blogwalking..^_^






23 comments :

Cik tikah said...

hahahaha.. sape harus dipersalahkan? takdir? :P cik tikah x guna mouse pun. guna sesenuth kat laptop. sesentuh? ahahaha...

Ungu Violet said...

alahai ciannyee..

punye la ganaz muka kucin yg geget mouse betul tuh...hihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..untunglah cik tikah guna laptop..tak yah guna tetikus..ktorg guna Pc jer..huhu.. ;)

~izan~ said...

izan pun walaupun pakai laptop tp lg selesa pakai mouse.tak puas nk guna touchpad ni hehe.

tp kalau asben izan,xde mouse pun dia bley guna pc sbb tahu byk shortcut.kalu dgn izan,jd mcm lily la jugak,tgk je skrin hehe..

slmt dtg mouse baru =)

aiEz said...

hehe...aie lagi ler kak,guna sorg tp mouse 3 kli dah bertukar,rasa aie lagi ganas kak,hehe...;p

♥Lady Ainaa♥ said...

Alololo..siannyew....xpew, kalau mouse to rosak, g beli yg baru..XD..sabar jelah ek???? Allah Maha Mengetahui knp bende tu rosak...

LYAfrina said...

HEHE....
kucig qis y gigit mouse ni

ieda said...

oo patutlah lily senyap je ..
x per dikkk lepas nie leh sambung BW :)

Ena said...

hehe..

tak pe la.. jgn lappy yg rosak suda.. :)

Fabulous Me said...

Alololo sian nye sis Lily xdpt nak wat ape.. :)

ILA HonEyBuNNy said...

ooooh...adakah kucing y makan mouse tu..ehheh

xpa sis...sempat jugak beli..Qis xbersalah...ehheheh

Wanie said...

kucing akak yang rosakkan tak?hehe..

ajumohit said...

Si grey dh balik Umah tu yg mouse buat perangai tu lily hihih

Cik Tetra said...

ohh patutlah x npk akak dtg blog sy..mouse rosak rupenye..hehehe.. :D

MZ said...

jgn-2 kucing kak lily kut yg rosak kan. ;p

MaYa MustWany said...

kita salah mouse tuh.hhahaha..
cian qis.mas nya mouse untuk usb sejak b3 abis,malas nak beli..terus pakai mouse 1 lagi wyar.hihihi..

aisya said...

haha.. gambar tu kelakar..
sy ni yg xpandai guna mouse.. ada pun mouse mesti nk guna touchpad jugak.. maybe dah terbiasa kot.. =)

EmpayarUtama said...

yela tikus sekarang lawa lawa harap lawa jela

MrS. F!zA said...

mouse je tkpe..murah leh beli gnti..ekekeke..kalo komputer yg rosak jnuh jgk tu..

Juliet_iRa~" said...

hihihi..;p..

kesian k.lily..xpee..

janji da dpt y baru da..hee

:)

NzA said...

mouse skrg xthn lasak la lily...kt rumah ni pn sama...asyik brganti baru jerr.....

shida'R said...

camtu sis kne beli lebih la..kalo rosak ade dah satu kat umah kn xyah susah2 nk kua beli lg.. ^_^

wan nurul hezrina said...

garangnya kecing putih2.takott mak