Tuesday, September 27, 2011

Gelakkan Diri Sendiri..^__^

Salam..


Tgk tu..nangis x hengat..mummy maintain..tp sbnrnya geram..ramai org kat situ tgk dia nangis.. tp mummynye maintain jer nk posing..hehe..nk tau tak..bila kasi tgk Qis gmbr ni.. dia gelakkan sendiri gmbr dia ni..hehe..nah tau pun diri sendiri tu cengeng..klakar kut dia tgk gmbr dia ni..mulut tu terbuka luas..nangis sungguh2..tp air mata takde kluar..hehe.. ;p

42 comments :

mamalieyna said...

autie tgk pun nak gelak ni..nangis nmpk kemain lagi, tp tak kuar air mata eh...meh kita gelak berjemaah..hehehhe...

Ena said...

heheh..

kelakar la qis ni.. tp budak2 memg suka tunjuk perasaan bila depan org..

ajumohit said...

ngape plak tu qis? hehehhe...nak eskrem kot lily...:)

::NureeN:: said...

anak kita sama.. semalam nangis gak masa kat queensbay tp bunyi nangis tue dh tau mmg buat2 jek.. nureen wat bodo jek la..
mmg klau kita tjk blk gambo dia.. bleh tanya plak knape diaorg nangis???

mamaNoriz said...

klu nangis tak kaur air mata tu mmg ngada-ngada namanye...hehee

biarkan dulu, nnati dia sejuk sndiri...

Maya Mayana said...

agaknya yana dolu2 macam gini kot, mama kata yana ni pun gembeng..kita sama la Qis

aiEz said...

menangis macam anak sedara aie...jerit2 tp airmata tgk apa pun tak ada...hehe..

zaidah said...

kenapa qis nangis sampai macam tu sekali...tengok mummy relaks aje....

adarnadzmie said...

nak trgelak akak tgk gambar ni... hehe... qis nangis... mama maintain posing... hehe

.: iEyLa :. said...

terserlah muke geram mummy die..hihi

...sWeeT uMi... said...

pic no 2 tu, tak nmpk cam nangis, nmpk cam gelak je hehehe...ngan ank2 cam tu la kan...sabar je la (",)

LYAfrina said...

hik3... kelako la qis ni.. pic ke2 tu..tserlah... nape tu meraung??

aimi said...

nape bdk chomel nie ngs ni???

merahitujambu said...

nangis nk apa tu mummy???

tiefazatie said...

haha..adui la qis..pe motif nie?haha..air mata xde lak tue..hehe..sis maintain lg eh..hhii..dah tau perangai qis la tue..haha

eB ezrin said...

gmbr sgt2 cantek :)

ieda said...

ahhahah kenapa pulak si qis tuu .. sabor jelahh :)

maszmadi said...

qis nangis coz x dpt sesuatu yerk, tu yg nangis x kuar air mata tu..

hehe klaka lak tgok, anak nangis, mama leh menten jerk, siap ambik gambo lagik..

Cik tikah said...

hahaha.. comel je dia nangis... naseb baik mama dia maintain jer.

Ucu Faridah said...

kalau mulut tu dibuka lebar2..nak sumbatkan puting pun dah tak muat..hihi..

milo said...

hehehehe..luasnya mulut Qis nangis..nape tu nangis sampai camtu..heee..gamba header Qis comey lotey :)

Cik Azizah said...

kak die nangis macam kena pukul je..hehehe

anitadiana said...

mummy releks aje..qis menanggis sungguh2 tu..geram apa entah tu..biasa dah setuasi mcm ne...he,,he

tiefazatie said...

sis..jeles tgk sis pakai shawl nie..sesuai je nie..=)..comel!

mirakim said...

terbaek!!!nk wat jgkla klu adek nnges..
ehehe

| SUE | said...

alolollolollooo mummy dah comey, qis laks nangis

Fieza79 said...

mmg cengeng dn manja nau si Qis ni kan...mama dia leh selamba posing hehee...

budakijaupendek said...

haha
yelah, budak-budak kdang-kdang kan suka menagis tnpa air mata.
berharga betul air mata tu.
haha

shida'R said...

budak2 sis biasalah...nk tnjuk dia je yg plg hebat dan kuat ngis hehee..

ciNdhaDahniEa said...

hihi comel2.. =)

Lee-Yan-Naa said...

haha~cute..anak2 kadang2 buat kita geram,tapi sebenarnye diorang penghibur hati paling best..ceh,cakap macam da ada anak plak kan..heee

~izan~ said...

kuat ke lily dia nangis? tapi takde air mata ek? hehe..tp kagum arr si ibu,maintain aje cutenya biarpun anak berdrama sebelah hehe

m!3yr4h_LolLy said...

ala, comel tol. heee.

myhatiku said...

mcmne tu nangis xde air mate..qis tipu2 ye..nakal..he

cantek pic! :)

Miss A said...

kontra sungguh muka ibu & anak.. ibu muka rilex je, anak dh meraung.. hehe. apepun gmbar ni still comel.. bila Qis dh besar tngok balik mesti gelak ;D

Run Away said...

budak2 memang mcm ni...hik..;d

MrS. F!zA said...

wp qis nangis tp mummy maintain posing cun!

CIK JATT said...

comey betul:)
yang penting mama maintain control, posing tetap posing

MamaEma said...

nanti masuk lalat tau Qis..

NzA said...

bila beasr nnti makin Qis xthn nk gelak tgk pic nie.

Green Apple said...

kuatnya nangis.. tengok mummy bergaya lagi..

abah khalisha said...

Mak maintain senyum edehhhhh..nak bergambar punya pasal