Tuesday, June 28, 2011

Beriadah @ Bukit Layang Layang

Salam..

Sabtu baru2 ni p ke bukit layang2 @ pasir Gudang..wlupun jarak yg jauh dr rumah( 30km)..sanggup gak hubby pegi semata2 nk bermain layang2 kat sana..tp bukan dia yg main..dia jd paparazzi jer..yang paling hepi Qis lah..byk sgt playground kat sana..sampai x nk balik..

Sampai berkerut dahi..
Layang layangku terbang tinggi ;p ..

Si anak tgh buat apa tu??..

Berposing...Wah kemain lg dia..tersenyum lebar..
Qis tgh skodeng Couple sedang beromantika DeAmor..Haipp..kecik2 dh pandai skodeng ye..
Dia suruh mummy stop main layang2..time dia nk bermanja2..
owhhh..my Baby..U Always Be My Baby.. ;)
syoklah tu dpt main...
sampai nangis2 dia x nk balik..
pujuk dgn Aiskrim baru diam..errmmmm..dapnye.. ;)


32 comments :

Nini Hartini said...

budak2 ni, nk bg senyap senang je kan. hehe

Heart In A Cage
.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Shida'R :

soryy..Ntahlah napa komen x leh publish..

takpe ye..akak letak sini jer komen Shidah.. :D

"hadoii sabar jela ngn qis..prgai budak2 kak mmg bgini..kena ade care nk pjuk dorg hehe..happy jer tgk akak n fmly :) "

MrS. F!zA said...

weee...syioknya main layang2..

amboi mkn eskrem jgn mkn byk sgt tau..hihi

LYAfrina said...

comella pic2 ni semua...
pic lily y 1st tu mmg cun..mendamaikan, sbb background ijau.

qis pon makin pndai posing..dan gigi qis mmg cantik la..

mamalieyna said...

cantik semua gmbar2 tu lily...model pun cun nih..sama je anak n mak..hee~

comel aksi skodeng dia tu..ekeke..

Izan Ishak said...

waaahhh...syoknya pi main layang2. qis ni comeiii sgt bila senyum lebar cam tu~ gigi pun cantik sgt~

mekchu said...

comelnya qis semnyum cenggitu.. nak tya, sape yg naik kan layang2 tu? hebat.. hehehe..

gmbr2 semua clear.. cantik..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mekchu :

Layang2 tu ktorg buka terus jer naik..angin kat sana mmg kuat..layang2 pun senang naik.. ;)

-Nureen- said...

bestnyerr main kite... ellesya dh lama mintak nk main kite tp x der masa pastu bila blk kg ada ja keja nk wat.. klau kat penang ni sllau org main kat queensbay tp kami x pernah lepak pon masa org main, sure ellesya hepi klau dpt lepak skali pon jadila...

Fieza79 said...

wahh sanggup jauh2 semata nak main layang2...comel Qis posing mcm tu..tjuk gigi...hehee

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

comeyla gambo2 kamu..
oh, baru tingat.. saya pn de gak cite psl men lyg2.. heheh. lama dh tersimpan dlm draft.. ;p

Ucu Faridah said...

mama n qis sedondon ada purple gitu..baju paparazzi warna apa pulak..?

Ucu Faridah said...

cara dahi berkerut tu mcm layang2 nk jatuh jer..hehe..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ucu Faridah:

X ingat Paparazi pakai warna apa time tu.. ;)

Bukan nk jatuh..main tgh panas tu yg sampai dahi berkerut2.. :D

idaida0504 said...

comel ye dia snyum...semangat nampak smua giigi dia..huhuhuhuhuhu...waa..teringin nak pi sane...

Bui Idzra Ryn said...

best nya main layang2..bui lama dh tak main layang2 ni..

lilypelangi said...

bestnye dapat maen layang2 . huhuhu

ieda said...

alor2 cumeinya Qis .. haaaaaa tu mummy sebuk main layang2 , Qis pulak duk posing2 yee ..

hermm mcm tulah dikkk budak2 nie kalau berjalan2 @ ke taman permainan sampai x nak balik kan ..
dah dpt upah baru sukee :)

zaidah said...

dah lama tak melawat bukit lelayang tu.....serronok betul tengok dua beranak nie bermanja....semakin besar nie semakin zai perasan yang muka qis banyak iras papanyer...betul tak lily...hehehe

munna said...

anak kak munna pun klu dah sampai playgroun mmg susah nak pujuk bawa balik... terpaksa pujuk rayu barulah nak balik...

syiela said...

bestnya dpt main lyg2... dulu msa kt kg rajin la main...

tiefazatie said...

jauh tue...hehe..mmg kemain lebar senyum c qis nie tau..hihi..
comel je pujuk bg aiskrim..hehe

dark r0se said...

nak aiskrim jugak!;P

missh chiorika said...

syokk nya die main lyg2 ;)

wahida said...

huwaaaaaa!! sedapnya eskem...dah la tgh puasa ni...aduh la....

Cik Dodol said...

bestnya main layang2. ;)

hehe. boleh tak cik dodol nak kawan dgn qis? comel.


:D

farah da butterfly said...

akak pon comey.. qistina pon comey.. hehehe.. bez la maen layang..^__^

hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock said...

kasih sayang ibu dan anak ..huhu

tiefazatie said...

kak..cantik ah akak pakai shawl gitu..=)..cube amik picture jgn sipi2 je kak...baru lagi nmpk comel gitu..hee

Ena said...

bestnyer dapat main layang2.. pic cantik2 plak tu..suka suka..

Nurulee said...

cutenya! gambar ponn lawa :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

To All terima kasih ye diatas komen2nye.. ;)