Monday, June 6, 2011

BE OreO..Biskut Kegemaran Qis..

Salam ..

Alhamdulillah..dpt  BE lg stlh 3hari BE yg lama tu menjadi ME..Thx Nuffnang & terima kasih byk2 juga buat kwn2 yg sudi singgah ke blog ini..Sayang korang semua.. :)




Duta peminat Biskut OreO..tp minat mkn krimnye jer..yg luarnye..bg mummy mkn..

Tgk tu..siap suapkan mummy..wah2.mummy plak yg terlebih2 menikmati Biskut Oreo tu.. ;p

16 comments :

Izan Ishak said...

tahniah2!!! harap2 lebih byk BE melekat lepas nih~

Dianaa said...

Macam mana nak dpt BE tu? Kat Ads tu nak letak iklan apa ea? Pakai default ads atau charity ads?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Izan : Thx.. ;)


Diana :
Jwpn ni lily search d google..Nk terangkan x reti sgt..Harap diana dpt pahamlah ye..


Buffered earning – Impression yang dibeli oleh advertiser pada sesebuah blog itu bergantung pada traffik blog tersebut.Lagi tinggi traffik blog tersebut mungkin akan menarik advertiser untuk letak bil iklan (impression).


Diana Blh p sini utk maklumat lanjut mengenai BE

FarhanahAdzlan said...

la suwittnyerr..comelnyew..:)

Syuxer said...

tahniah akak..kena benor ngan iklan BE tuh..hahaha siap ada model biskut oreo tuh..:)

WanIE said...

bestnye akak..masyuukkk =D

LYAfrina said...

tahniah:-)
mtk2 oreo ni lama duk kat sini... biar qis mkn byk2 sket..

pic last tu chumillll la

Puanbee2 said...

rezeki si kecik lah tu tahniah ..tk sesia dia jd model mama hee

mamalieyna said...

tahniah ek~ ^_^

waaa nmpk mummy lg enak menikmati biskut orea...hee~

etiey.com© said...

kegenmaran qis ke kegemaran mama nya nih? heheh....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mcm model biskut oreo plak..
ekekek..
btw, tahniah lily.. =)

~izan~ said...

model oreo yg comel!~

NzA said...

oreo mmg sedap...

Dianaa said...

Thank you :D

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

tahnaih dapat BE lagik, comey gambo2 tu

Lee-Yan-Naa said...

sampai terpejam2 mata menikmati suapan Qis kan hehe