Tuesday, May 10, 2011

Sedappp...Hingga Menjilat Jari..

Budak penggemar Donut..klu blh hari2 nk suruh mummy buatkan donut utk dia..

mula2..cubit2 jer dulu nk merasai kemanisanye..hmmmm...yummmehh..
Nah..amik ko...sedapnye..
Tak peduli dh muka comot2
hmmmm...sedapnye..hingga menjilat jari.. ;)


14 comments :

MrS. F!zA said...

aiyakk..jgn mkn selalu qis tk elok manis utk budak comel cam qis..kekeke

* donut ni kita xleh la sbb manis sgt..kalo donut bt sdri tkde apa2 bahan hiasan tu ok lah..mmg suka

Ena said...

heheh..

cam wat iklan plak.. hihi..

tak pelah comot pun comot lah.. janji makan sampai abis kan qis.. dan comot pun qis totap comel.. :D

NzA said...

tomot pn tomei....
sedapnya donut!!!!

wahida said...

donut bukan budak2 je suka..aku yg dah tua ni pun suka...hahaha!!!

mamalieyna said...

ihiks..sampai tomot2 dah..ihiks...same like arif~ suka donut..pagi2..elok je dh nak stop kete, tak nyempat2 panggil...'tok..tok...nak nat!' hee~ arif tiap2 pagi sebelum singgah umah ibu, singgah beli donut dulu, kt atok tu...dah mesra betul dgn atok tu...ihiks..asal nmpak atok tu jer..donut..ekeke..

eB ezrin said...

iteww mudak mayankkkk cumut lerrrr ;p

maszmadi said...

hihi memula kontrol jerk.. pehtu,, ha hambek comot sampai ke idung... hehe

♥MiZz-siHa♥ said...

cedapnye die mamam...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

auntie nak cikit leh? ehehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

comot + comey, kalo balqis pun suka donut camni, tapi makan yang cokletnya je

-Nureen- said...

comot & comel...
sama la mcm elly suka donut
tambah2 big apple & j-co
pergghhh nureen pon layan heee

ieda said...

tudiaaaa qistina sudahhh ashikkkk !
sedap ya nakkk .. ermmm aunty lakk yg menelan liuq kat sini huhuu

nieda said...

sedapnyer...hingga menjilat jari

LYAfrina said...

sedapnyer dia makan... smpai bsungguh tu...