Wednesday, April 27, 2011

Wordless Wednesday : Alahai Anak..


Salam..

Alahai Anak..Dah keletihan sgt..berjln seharian..X nyempat2 lg mandi dh tertido kat atas lantai..tanpa beralaskan tilam & bantal...time ni lily kat dapur..bila masuk jer kedlm tgk Qis dh tertido mcm ni..sian dia..

13 comments :

MrS. F!zA said...

hikhik..wordless tp nk cerita jgk kan? xreti nk ltk pic semata2..

igt nk bt jgk wordless tp dh launch GA dlu

NzA said...

alahai kesiannya..penat sgt la tu....

mamalieyna said...

dah penat sangat la tu..hu~ cian...arif pun selalu jugak mcm ni..hee~

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

budak2 ni if penat camnila kan...tak perlu dodoi2 dah..mane dia rasa nak tido dia tido je..ehehe

So Shy Lady said...

ahaks...kletihan sungguh. mummy qis bwk g jln mn nih? ;P

nita said...

Qis dh penat sgtlah tu..
kemana jaklah mummy bawa berjln2 tu.. :D

LYAfrina said...

letih sgt tu.. smpai lena tdo

zaidah said...

dah kepenatan sangatlah tu....

♥MiZz-siHa♥ said...

ala kesiannye...kepenatan btl la tu..

etiey.com© said...

hehhe itulah namanya budakkkk.. tahu nak main je sampai macam tu

wahida said...

alololo...shian dia...meh auntie dukungkan...

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

alahaiii..penat sangat tu gamaknye..lena btol die tido..=)

ieda said...

huhuhu sayu je kan ati bila tgk anak kita tidur mcm nie .. nak angkat takut dia sedar dan x lena tidur balik ..
akak selalu gak zahrien mcm nie .. akak biarkan dia lena dan selimutkan aje .. last2 akak jugak amik bantal tidur sebelah huhuhhu .. x leh .. x leh .. cam sedih ..

masa tuu duk bayangkan kalau anak nie tinggalkan kita .. huhuh x dpt bayangkan huhuh