Sunday, April 3, 2011

Weekend Yang Bukan Weekend Sebenar...

Salam...

selamat berhujung minggu bersama keluarga..Dh Lunch ke??

Tapi.ktorg spt tajuk itulah..selama hubby dh bertukar kerja..blum pernah merasai Weeekend yang sebenar...'weekend' ktorg utk bln ni pada hari isnin & selasa...huhu..tp apa blh buat..tanggungjawab harus dijalankan..tak blh merungut..so..setiap hujung minggu.lily dgn Qis mmg duk rumah jelah..masing2 pandang muka sendiri..hehehe.. :D

Nasiblah ada c penemanku seorg ni kan..klu x..mmg bosan giler lah..dh lah skrg ni TV ktorg..aduyai..kesian tgk..nyawa2 ikan jer dh..huhu..dh lah mlm ni nk tgk ABPBH..blh sakit mata tau tgk TV ni..colour dia dh bertukar..org2 kat dlm tu dh jadi hijau..mata plak warna merah..kekdng tgk cam alien jer...dh ckp kat hubby..TV ni nk Xpired dh..dh nk minta tukar baru..nk tukar LCD..yg skrg ni TV yg besar gedabak tu..apa hubby jwb?? nnt badan dia pon jd cam LCD gak..leper..kui..kui.. :D ...kita pon iya2kan jelah..pasrah..*sambil buat muke monyok* hmmm..paksa jelah layan TV yg bila tgk org  kat dlmnye tu cam alien dh.. ;((

Daddy ckp..nilah penyebab TV rosak..hehehe..dia suka sgt cucuk2 TV tu..
muke budak x bersalah.. :D



2 comments :

MrS. F!zA said...

ha??dia cucuk2?xdpt aunty nk bygkan wahai qistina..hikhik.. tp darwisy pon sama dia suka ketuk2 skrin tu..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Fiza

A'ah..dia cucuk2..kan Tv yg besar gedabak ada lubang2 kecik kat blkng tu..tu yg dia selalu cucuk..dh kabinet TV ni rendah..senang2 jer dia capai..hiks.. :D