Saturday, April 2, 2011

Dapat Lagi..THX..!

Salam..

Smlm dpt BE baru lg..wee.suke2x..bglah byk2 lg..tpkan..ntahlah napa lately nih..malas plak mengupdate blog..bukan apa..wlupon x bekerja..tp kesibukan bekerja dirumah lebih BZ dr bekerja diluar..huhu..ye ke..?? ;p..yelah..skrg ni kena jd 'Cikgu' Qis..tpkan..kekadng tu Cikgu yg terlebih dari 'murid'..ngeee.. :D


Tapikan..tapikan..nk tanyalah kat kwn2 yg ada baca N3 nilahkan..apsal erk..akaun nuff dh 2 minggu x berupdate/bertambah2..last update pon 12.03..takat tu jer jumlah dia..sblm ni setiap minggu ada gaklah bertambah wlupon x bykkan..ni dh 2 minggu x bertambah2..huhu..nk tanyalah,,kwn2 cam tu gak ke nuffnang korng? or lily seorg jer.. :D

Apapon..Thx yer buat kwn2 yg sudi menjengah ke umah Qis ni..& thx juga Buat Nuffnang yg sudi bg BE kat Blog Qis ni... :)

16 comments :

nieda said...

betul, lately ni nuffnang jarang update..sekarang nieda dh jarang buka nuffnang. hehe

Mohd Nazari & Masninah said...

Pergh! TAHNIAHHHHH.....jelez gitu.

Yanti said...

Tahniah arr kak.. ;)

Ena said...

ok gak tu qis..
ena punyer dah berbulan2 dok takat tu tak berganjak2..adeihhh

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

wah..jadik cikgu Qis yek..Qis study ape tu..ABC, 123 ek..hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nieda

Yup..btulkan..mmg dh jarang update dhkan..hmmm..ntahlah..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Mohd Nazari & Masninah

Tak byk pon tu..tp syukurlah.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Yanti

Thx dik.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ena

Owh..ye ke..ermm..napa cam tu erk..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

LilyAzliyana

hehehe..lebih kurang camtu lah..tp klu cikgu mrh..anak murid pandai melawan..hiks.. :D

Intan said...

Tahniah Lily! Kak intan pon dpt BE baru gak...ngeee :D

MrS. F!zA said...

sbb akk tk update blog kot tu sbb acc tk berubah2..org tak msuk xdela earning tu berubah..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah lily...
leily takde lg BE menjengah tuk thn ni, huhuhuhu.. ;p

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kak Intan

Thx kak..Tahniah gak Buat akak dpt BE baru.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

fiza

Yelah Kut..pas nih kenalah rajinkan update..manalah nk bg free2..kena usaha baru dpt membuahkan hasil.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Leily

Thx Leily.. ;)