Monday, April 11, 2011

Buat Apa Tu??

salam..

Qis Buat apa tu...?? Biarlah gmbr berbicara.. ;)

Apsal sampai angkat baju nih..
 Taraaa..hehe..nilah Model Rexona terbaru.. ;)

Alahai anak...apa yg org buat semua dia nk buat juga..biarlah tiak awk bau mashamm..ttp gak mummy suke cium.... :D


22 comments :

MrS. F!zA said...

amboi tecik2 pon dah pakai ubat ketiak..hahaha

NzA said...

hi.hi.hi....Qis ngendap sapa pakai rexona tu...

Fieza79 said...

amboi2 Qis..kecik2 dh pndai ber deodoran bagai...takde la bau mashamm kann...hehe

etiey.com© said...

ale le le.. comelnya! pandai saje mengikut kan

Ena said...

wah wah wah qis..

pandainya dah nak berdeodorant yeh! ahahhaha..

tu ikut mumy ke daddy tu? :D

ieda said...

aaa ekekekke dah sapu tiakk :))
mcm anak akak zahrien ekekek habis sebotol tuu dia tenyeh satu badan tuu huhuhu

mamalieyna said...

ekekee...comel! selalu tgk mummy buat eh..arif sellu ambik tp pegang je..then, jeling2 mama, dia takut mama dia marah main benda tu..hee...^_^

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said...

hehehe..comel..mesti Qis tiru ape mummy buat kan..=p

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Fiza :

Tulah x d bg menangis plak..adeii..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kak Nza:

Ye lah tu ngendap mummy nye..kita makeup dia nk gak..kita berdeodoran dia pon nk jugak.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Fieza :

hehe..kecik2 dh pandai x nk busuk2.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

etiey :

a'ah..copycatlah dia nih..apa jer yg kita buat dia tiru..hiks.. :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ena :

Hehe..ena..semestinye ikut mummynye ni ha.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kak Ieda :

Ha..dia tenyeh satu bdn...hehe..mcm2 jer pe'el budak2 ni kan.. ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mamalieyna :

hehe..pandai ayep takut ye..Good Boy..klu Qis smakin kita mrh dia smkin tu lah dia protest..skrg h pandai..ngomel2..pot pet2..tp ntah apa jer yg dia ckp.. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

LilyAzliyana :

Hehehe..semestinye lah.. :D

eB ezrin said...

ha ha ha...
aerish pn g2... camner nk buat eh?... alahai... bijak sgt la dorang nih

wahida said...

alahai...tomeinya...budak2 ni suka mengikut je apa yg mak bapak dia buat kan..

LYAfrina said...

HIHIHI..
SAMA MCM ASYA CURI DEODORANT MAMA DIA... PAHTU PAKAI KAT KETIAK..LG X TAHAN..GEL RAMBUT PAPA DIA, DIA AMBIK & LTK KAT KEPALA DIA..

BabyIntan said...

Amboi pandai dah dia nak wangi-wangi bagai nie ye lily :)

Model cute!

Latest n3: Wordless Wednesday-Part 4!

[-suziey-] said...

hahahaha adeii lawkla qis ni..adeiii...bijak btl..tau plak dia kt mane nk pakai yek,..hehe

lily..camne kesihatan Qis? dh ok sepenuhnya ke yg sakit dia tu?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

suziey..

Alhamdulillah Qis dh sihat..

Yang mslh sembelit dia tu..Alhamdulillah..sejak blk ke KG tempohari..sembelit dh jarang menyerang..wlupon kekdng ada jugalah..tp x spt dulu klu stiap kali nk membuang mesti kena cuck/ minum lactul..