Monday, April 4, 2011

Awards From Kak EB..

Salam..

Sebelum tu nk bgtau..Memandangkan ramai yg kata guna intensedebate ni kadang2 menyukarkan koz kadang2 x dpt nk tinggalkan jejak..so..dgn itu lily tlh menukarkan kembali kotak komen kpd kotak komen yg lama..huhu.. ;)

Thx ye pada yang sudi bg pandangan ttg intensedebate nih..pendapat korang sgt berharga.. ;)

Tapikan Komen2 korang td dh ilang stlh tukar ke kotak komen yg biasa nih..huhuhu..sedih plak.. ;(

..................................................

Nak ucapkan juga terima kasih juga buat Kak EB sudi bg awards kat kita...suke..suke..
Comelkan..bukanlah org dlm gmbr tu yg comel..tp Awards yg kak EB bg nih..cantikkan..mmg kreatiplah kak EB ni..

Thanx ye kak.. ;)

7 comments :

mamalieyna said...

cantik rumah baru..suka sbb nmpk ceria..~

ooh komen box pun memainkan peranan kan..yelah nmpk sket user friendly..hee...suka yg mcm ni, oooh kalau popup window lg best,,hee...tp camni pun bleh jer..

LYAfrina said...

hehehehe...
walaupun kotak komen ni lama & x canggih.. tp bg lya sng.. walaupon tenet slow..skurangnya, blh gak nk ngomen..kalo laptop kat rmh lya poblem sket nk ngomen kalo kotak komen y pelik2 ni...

lya pon dpt gak award ni.. tp x tepek agi:-)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Eina

Thx Eina.. ;)

Ye lah Eina..klu x user friendly susah gak kan..tu yg tukar komen box yg biasa.. ;0

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lya

a'ah..senang & mudah.. ;)

NzA said...

comelnya arwad tu....

eB ezrin said...

;p tq

ieda said...

aah cantiklah award tu dik .. :) so cute