Monday, February 28, 2011

Sayang Kamu..

Salam..

Siapakah Ini?? ;)

Owh...dia tgh Kusyuk Solat..siap mulut syyhh..syhhh..syhhh..
kenkonon tgh baca doa..hehe..so sweet.


tgh sujud.. Sujud ku hanya padaMU..YaAllah..!

Dh selesai solat...sungguh suci murni wajahmu sayang.. :)
Moga Kamu menjadi seorang anak yg soleha!!

Ini lah dia terapi yg terhebat dlm hidup Lily..dgn melihat wajah & telatahnya..semua mslh hilang sekelip mata..owhh..terima kasih sayang..kehadiranmu menceriakan hari2 kami...Love U Soooo Much!!


14 comments :

LYAfrina said...

wahh.. header baru lagi.. nk order dgn lily la buat header lya.. blh x???? hehehee....

sejuk hati kan tgk ank.. segala sakit hilang.. nk marah .. x jd marah..

Intan said...

Alahai sejuk nya perut ibu mengandung bila tengok si comel solat :D

Ena said...

so sweet..

Moga qis jadi anak yg solehah.. Amin.. :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lya>>hehe..Xyah orderlah..nnt lily tlg buatkan yer.. ;)

a'ah..betul..bila kita nk mrh diorg tgk jer keletah diorg tu mmg x jd nk mrh.. :)

K.intan >> yup..betul..mata pon sejuk jer memandang.. ;)

Ena >> Mudah2an..AMIN!

NzA said...

sejuk mata memandang...moga QIs membesar menjadi anak yg solehah....amin...

mamalieyna said...

Memanglah..sejuk mata dan hati...terubat kelukaan bilamana menatap wajah dan keletah mereka..tmbh2 dlm berkain telekung camni..sejukkk mata dan hati...sweet..moga membesar jd anak yg solehah ye qis..Aminn...

MrS. F!zA said...

amboi pndai dah dia solat..tk lama lg sure pndai baca surah..sejuk perut mommy..

ieda said...

cantik header tuu .. aa leh jugak tolong buatkan ekekek

sweet jer , sejuk mata ibu dan perut kita ngandung kan .. nanti nak post pic zahrien sembahyang lak .. tapi songkok dia x nak pakai huhuhu

Fieza79 said...

sejuk nya perut kalau mcm ni...
ke arah menjadi seorang anak yg solehah tu Lily...!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alorrr tomeinye dier..
dah besor..dh jd anak dara dah!

rafiq pon suke solat tonggek2 depan saya
pastu suka masuk dalam telekung.haihh

etieybie said...

alhamdulillah... sejuk hati ibu mengandung..

ct shah said...

alololo..comei jer tgk si comel ni sembahyang.yup,anak adalah terapi paling berkesan utk kita bila kita kita ditimpa masalah.Allah Maha Besar!

Ummi Salsabila said...

aunty tgk pun sejuk je hati ni.smg jd anak yg solehah ye..:)

Zaidah said...

comelnyer dia....semoga jadik anak yang solehah yer qis...