Saturday, February 5, 2011

R.I.N.D.U

Salam..

 Rindu sgt kat mak & ayah...Lama lg nk balik KG..maybe tahun ni X balik..Raya pon kemungkinan besar X balik..sob..sob.. :( [time ni mak baru balik dr sembahyang raya haji tempohari]

Mak bersama cucu2..tp X semua lg nih berkumpul..Qis gak lah yg paling cengeng..yg pegang Qis tu adik yg bongsu..RINDU KAT KAMU SEMUA..!



9 comments :

Ena said...

Nasib baik lily ada amik gambo leh tengok selalu.. ena silap aritu balik sekeping gambo pun tak amik msa umah mak.. lupa!! pd hal siap amik dslr huby lagi nak snap kononnya.. huhu..

Fieza79 said...

alorr rindu ye...hurmm lmbt lg nk balek tu seb baek ada gambar penghilang rindu kan...

NzA said...

faham apa yg lily lalui nalami cz akak pn brada dlm situasi yg hampir sama......

nazirulhazwan~ said...

best kan dapat kumpul ramai2.haih kan best klu idup ni tak yah nak kerjer, blaja, just duk dgn keluarge.hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

bestkan cuti2 ni dpt berkumpul ngan yg tershayang..
tp takper ye lily, nnti cuti lama leh blk lg lawat dorang..
windu skrg leh dgr suara tru telepon pn kire ok ..

lily azliyana @ mama zara said...

huhu..sedeynya lame tk balik kampung..tk pernah lagi tk jumpe mak lama2 sgt smpai berbulan2..so dpt memahami kerinduan lily tuh..bile2 senang ajaklah mak lily plak dtg berkunjung kat jb..leh hilang rindu sikit2 kan..=)

LYAfrina said...

lily.. xpe, nanti ada kesempatan blh lpskan rindu :-)

mamalieyna said...

huhu...sabar ye..nnti ada ksempatan dpt menjengok mereka lagi..

salam rindu buat Qis n Lily juge.. ^_^

Intan said...

Gambar pengganti rindu kan lily...

Ramai dah cucu ur mom ye...mesti seronok Qis bila jumpa reramai cam gini kan :)