Wednesday, February 16, 2011

PenghiBur HatIKu..

Salam..

Skrg Qis dh berumur 2Thn 1bln 8hari..Cepat jer masa berlalu..pejam celik..pejam celik..dh besar dh ank daraku seorg nih..Owhhh..rindunye saat kamu masih BB..skrg nih dh Toddler... wlubgmana pon U ALWAYS BE MY BABY... ;)


Sampai skrg Qis blum lg pandai berckp..ayat yg selalu kuar dari mulut dia..mama..papa..mummy..daddy (kekdng dia panggil mama kekadang mummy..kekadang panggil papa..kekadang panggil daddy..sweet jer dgr dia sebut ayat tuh..)...baby ( semua brg mainan di..dia sebut baby..ermm..ntahlah dr mana dia blajar tu..)..


Dan yg pastinye skrg nih Qis dh semakin pandai berposing..ckp jer..Qis mummy nk amik gmbr..Terus buat gaya..tp gaya ntah apa..hehe..

Dah Pandai Posing Jelir2 lidah..ntah kat mana dia blajar tu..

Dia bg muke cam ni kat mummy nk amik gmbr dia...isshh..ishh..

Skali lg pose jelir lidah..eiikk..tgn pon sepesen jer..

Posing Cun lah konon.. ;)


sama2 tayang gigi..ngeee... :D

Nih Posing GediXxx..Tp Mummy Suke tgk..Chumell Jer..ngeee :D



10 comments :

✿ etiey erywan ✿ said...

elelel tomeynya. muachhh! dah besar kejap je kan.. btw mereka always baby

wahida said...

wah pandainya si qis ni posing...meh sini nak cium sikit!!

MrS. F!zA said...

pandai la qis posing skrg ek...suka tgk!!sng bg kerjasama lah mcm ni kan.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

alorrrrrr dah besarrr cam anak dara
nak2 lagi dah makin pandai bergaya
geram auntie tgk

lily,
menurut kwn sy..anak dia pon lmbt bercakap
dia ajar anak dia perkataan yg sama berulang2
tiap2 hari dia ajar
alhamdulillah by 2 tahun 4 bulan dah mcm2 perkataan anak dia leh cakap

lain budak lain perkembangannye kan..cuma kita yg kena besabar..:-)

mamalieyna said...

last posing tu mmg cumellah! pandai tul posing..style arif terkini, bila nak snap, suka pejam mata..hu~

cepatlkan masa berlalu~

Fieza79 said...

dh besar pun..lmbt ckp tkpe jnji bijak berposing..hehee ada pulak mcm tu..

lily azliyana @ mama zara said...

hehehe..mcm2 gaya Qis yek..sume pon chomel2x..=D

NzA said...

pandai Qis posing....mmg Qis boleh buat mummynya tersenyum dikala sedih...

Ena said...

sweetnyer la qis ni .. pandai posing lak tu.. best kan nak snap2 anak pandai posing..

tak pe lambat sikit..janji qis sihat kan.. InsyaAllah.. tak lama lg pandai la tu.. :D

Myra Jay said...

Mmg comel gaya Qis posing, the best part tgn letak di muka.. so sweet.. :)