Thursday, January 20, 2011

Qis & Kak Cha-Cha..

Salam..

Ni Qis ngan Sepupu dia ( anak adik lily)..mrk berdua mmg rapat..tetapi adakalanya juga bergaduh..berebut mainan..biasalah budak2 kan..masing2 X nk mengalah..tetapi yg selalu mengalah kak cha-chalah..kesian dia..Qis ni badan jer kecik..tp suka membuli sepupu dia ni....

164533_181294455236623_100000682105535_477818_739910_n DSC06588168464_181294198569982_100000682105535_477809_4582465_n163652_181294275236641_100000682105535_477812_2367296_n165584_181294305236638_100000682105535_477813_4880910_n Manjanye Qis ngan kak cha-cha..So Sweett..

Bukannye Qis x rapat ngan sepupu dia yg lain..tp disebabkan kak cha-cha ni hari2 ditinggalkan diKG klu parent dia keja..mak lily yg tlg jaga..maka diorg berdua pon rapat..Kekdg skrg ni Qis slalu buat lily mcm dia buat kak Cha-cha ni..suka peluk2..sian dia..mesti dia mencari kak cha-cha tu.. Klu dia tgk gmbr ni pon dia masih blh ingat & ckp “cha-cha” comel jer dgr dia sebut nama tu..hiks.. :)

6 comments :

LYAfrina said...

COMEI!!
MANJA JE QIS DGN KAK CHA CHA TU..
MSTI QIS RINDU KAN??

NzA said...

mesti Qis sdg merindui kak cha-cha cuma xtau nk luahkan...
mesra je mrk brdua tu.....

lily azliyana @ mama zara said...

Suka tgk pic diorang berdua..mmg nmpak mesra n rapat sgt..mesti Qis rindu lame tk jumpe ngan kazen die tu nanti..

mamalieyna said...

comel n manjanya mereka..sweet sangat! header pun sweet sangat tau! suka3x.. ^_^

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sooo sweet!
suka tgk gambar budak2 yg pelok2 manja ni..ehehe

Zaidah said...

suka header baru...qis windu ngan kak cha ker...ciannyer dia...