Tuesday, September 7, 2010

Balik KG & SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Salam...

pertama sekali..Lily memohon seribu kemaafan kerana dh lama X menjenguk ke 'rumah' kawan2 & meninggalkan komen spt biasa...terdapat bbrp maslh yg X dpt dielakkan...Terima kasih kepada kwn2 Mamalieyna,Ena,Rose,LyaNad,LilyAzliyana & kwn2 yg lain yg sudi bertanyakan kabar..& maaf juga..lily X dpt membalas komen samada diposting mahupun di chatbox...

Dlm bbrp minggu ni Qis X sihat...demam,selesma & batuk2..Alhamdulillah demam dh beransur baik..ttp selesma & batuk belum lg baik..Cerewet jgn cakaplah..pantang lily ilang dr pandangan dia..mula lah merengek X tentu pasal..kekadng lily didepan mata dia pon..dia cerewet & asyik nk menangis jer..mmg menguji kesabaran tau...ada ketika juga lily X dpt menahan sabar..kena pelepuk gak badan Qis yg kecik molek tu..

Lily sgt rasa bersalah x dpt menjenguk ke 'umah' kwn2..klu lily online pon lily just buka facebook jer..tu pon kuar masuk..kuar masuk jer..oh ya..mengenai result Qis tempohari.. Alhamdulillah..tiada apa yg perlu dibimbangkan...cuma sekarang ni..kekdng Qis kena minum gak lah ubat tu...cucian usus tu pon X perlu dh di buat lg...& dlm tempoh seminggu ni..ktorg dh cuba x bg dia minum ubat..& byk kan minum air masak..Alhamdulillah...Qis dh dpt eyak spt biasa..X perlu lg nk memeran sampai muka merah mcm org nk mrh tu..

Hari ini Ktorg akan bertolak balik KG ke SABAH bah...waaaa....Xcited sgt nih..dh setahun lebih x balik KG...Flight from JB-KK & KK-TAWAU..penerbangan dr JB kul 9.30am ni..& akan sampai ke Tawau kul 9.10pm..koz transit di KK lama..blh lg jenjalan cuci2 mata kat KK nnt.. :) .. Oh ya..kemungkinan lily akan bercuti panjang di KG..& x dpt utk menjenguk blog kwn2 dlm tempoh yg lama..koz tiket utk balik ke sini utk lily & Qis x beli lg..koz lily & Qis bercadang nk bercuti lama diKG..Biasa kan Qis dgn Cousin2 dia kat sana dulu..Hubby jer yg dulu balik kesini..hubby dpt cuti 10 hari jer..maybe lily & Qis kan bercuti di KG selama 3 or 4 bln...tp tgk keadaan jugaklah..kang Qis rindu ngan Daddy dia..so..terpaksa di pendekkan cuti ktorg..maka dgn itu..Blog ini pon akan sunyi sepi lah utk tempoh yg lama..koz kat KG intenet X de..tp aunty2 semua jgn lah lupakan Qis yer.. :D


Dgn ini..Lily sefamily menyusun sepuluh jari..memohon kemaafan..seandai selama perkenalan kita di alam maya ini..terdapat silap & salah..perkataan or komen yg menyinggung perasaan kwn2..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR & BATIN...