Wednesday, May 26, 2010

Pembantu Kecil ku..

Sape pembantu kecik itu?? Sape lg klu bukan c kecik ku ini..hohoho..sgt rajin wooo tlg mummy dia ngemas.. ;)

DSC04779Mummy nk nyapu..dia pon sibuk gak cepat2 amik penyapu tu..

DSC04778 Tp tgk gaya..mcm x bermaya jer..

DSC04784 Sempat lg tu tgk mummy amik gmbr dia.. Asyik2 bwh kusi tu jer yg dia sapu..hehe.. :D

DSC04786 Bila penyapu tu di amik..bulu ayam ni plak dia wat penyapu dh..

DSC04788DSC04789 Tgh kemas buku dia…Gud Gurl..Sian..sampai berpeluh jer dia.. ;)

>> Cepatlah besar yer sayang..blh lah mummy rileks2 skit..bgn pg..umah dh kemas..pakaian dh basuh..mummy ngan Daddy bgn jer sarapan dh tersedia kat meja...hehe..iya lah tu… :D



13 comments :

LYaFRINA said...

olooo// sweetnyer..
besar nanti tlg mgemas kat dapur plok yep!!

QuEeN Of 2 Heroes said...

gud girl.... :)
darwish sepah ngan selongkar je yg dia master skang nih..hehe

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

wa..rajinnya qis.. bagus2..gud gurl

Zaidah said...

rajinyer qis mengemas...klu si firas asyik menyelongkar n mengeboh balik ape yang telah dikemas...hehehe

Ena said...

rajinnye anak dara nie ngemas yeh!..

sonok mummy nye dah ada org tlg ngemas.. heheh..

mamalieyna said...

GOOD GIRL..ADA ANAK POMPUAN LEH LA BERANGAN..^_^..KALO ANAK LELAKI NI, KITA LAK KENA SIAP SEDIA..HUHU..

maszmadi said...

wah rajinnyer.. lpas nie leh arr kmas umah aunty masz lak ye..

lily azliyana @ mama zara said...

rajinnya anak dara ni wat kerja rumah. ni sndiri buat ker mummy paksa Qis..hehehehe

Fieza79 said...

dh pandai ngemas...
tp kan Lily ank pempuan fieza skang time ujung mgu pg2 dh siap kemas dapo..licin sink tau Lily..hehe suke2..

nza said...

nie ada potensi mcm kakak naurah bila dh besar...moga dpt tolong mummy ye...

chugie said...

amboi..kan main rajin anak dara lily ni ye..

comel je tengok aksi dia mengemas tu tau..

Intan said...

Rajin nya si comel sorang nie...waaa senang lah ibu dia bila Qis besar nanti nie :D

[-suziey-] said...

alhamdulillah.sejuk perut mengandung yek..ekkeke:P ringan la beban sket lepas ni:p