Wednesday, May 12, 2010

Macam – macam Qis



Apalah agaknyer mcm2 Qis tu..Biarlah gmbr yg menceritakan.. :D

DSC04341

DSC04343

Mmg susah lah nk melipat klu c kecik x tido..dia pon sibuk gak nk ‘nolongnyer’..Kita bg masuk dia kat dlm tu..ingatkan dia takut..rupa2nyer suke ada lg lah…Aduuuiii..

DSC03990

Pakaian yg dh di lipat cantik2 dia p tarik2 dibuatnyer main..cam tu lah gaya nyer..sambil asyik lg tuh nntn rancangan kegemaran nyer..IKLAN.. :)

DSC03897

Kan dh kena sebijik…kacau lagik yer… :)

DSC03408

Kat celah sofa tu pon nk masuk..apa lah yg di amik nyer tu..masuk blh..nk kuar x blh..baru dia nangis..ktorg tgk jer dia..siap amik gmbr lg..padahal Qis dh nangis2 x leh kuar..hehehe..jahatlah mummy ni.. :)

DSC04400 DSC04399 Ishhh…sape lah yg dia tgk minum cam tuh..daddy ker?? :D .. Time nih ktorg tgh mkn mlm kat depan umah…Bawa skali lah botol tu koz blk mkn tu nk singgah beli air kat mesin..Ktorg tgh mkn dia plak nk main ngan botol tu..




12 comments :

Fieza79 said...

mcm2 hal ank sowang tuh..lucu la nengok..

QuEeN Of 2 Heroes said...

sama ngan darwish tu...ibu dia lipat kain,dia tarik sehelai2...huhu.

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

terhibur tengok aksi Qis ni...macam2 aksi ada ek

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

sama mcm danish..suka ddk dlm bakul tp time dia kecik lah..skrg dia dah tak nk lg..:)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wekekek...
tula masuk lagi bawah sofa dah taklehnak kuar
harus snap2
nnti wat kennangan..eeehehhe

air dr sukida tu..satu liter brapa sen?

LYaFRINA said...

heehhehe..mcm2 ragam..tp cute..haritu duk dlm kotak..kali ni msuk bakul.. comel2x.. geram tgk

LiLy @ MumMyQiStInA said...

To All >> Ragam budak2 nih mmg sgt m'hiburkan..x bosanlah nk layan kerenah diorgkan.. :)

Rose >> Air Dr.sukida tu RM0.20 selitr..mahal skit dr yg biasa tu.. Tp kualiti nyer mmg ok lah..Ktorg mmg selalu beli air ni..nk harap air kat umah ni..kuning..berkarat..

maszmadi said...

hikhik, mcm2 la qistina nie.. tp swonok tgok glgat anak kit camtur kan, ilang tensen..

mamalieyna said...

hikhik..mmg mcm2 lah peel si kecik ni..^_^..tp best..leh buat kita tersenyum, kengkadang tergelak!

Uda said...

hehehe.. kelakar tgk gelagat qis.. dari dalam bakul sampai pi jual botol.. aktif tul dia.. org kecik jer.

lily azliyana @ mama zara said...

wah..macam2 aktiviti Qis kat rumah yek..paling kelakar tgk aksi die tersepit celah sofa tuh..ape Qis carik celah tu syg..hihi

nza said...

umur baya Qis nie mmg time menjelajah n belajar....apapn comey jerrr...