Saturday, May 8, 2010

Kontest Ibu Kaulah Sumber Inspirasiku..

KONTEST IBU

Sempena Hari ibu esok..lily nk menjoinkan diri dlm Kontest yg dianjurkan oleh Pn.Zai..”Kontest Ibu Kaulah Sumber Insirasiku”..Tarikh tutup pernyertan telah dilanjutkan ke 14mei2010..so sesape yg join..jom cepat2 hantarkan penyertaan anda..utk maklumat lanjut sila klik SINI..

Ibu Kaulah Sumber Inspirasiku kerana..

Sembilan bulan Ibu berjuang mengandungku.. & Bila tiba saatnyer utk ku melihat dunia..Ibu bertarung nyawa utk melahirkan ku..Sungguh besarnyer pengobananmu ibu utk membawaku ke bumi ini..Kini setelah ku bergelar ibu..aku pon dpt merasa bagaimana sakitnyer utk melahirkan..& seterusnyer utk membesar anak…Aku sungguh kagum bagaimana ibu dpt membesarkan kami 10 org adik beradik sehingga kami menjadi spt skrg..

Ibu..Aku sgt menyayangimu…Mungkin dlm tak tersedar aku pernah melukai hatimu…Maafkan aku Ibu…Aku ingin berterima kasih Padamu Ibu..Atas segala Jasa & pengorbananmu membesarkanku Selama ini…

Ku berdoa & memohon padaNYA..agar di panjangkan umurmu…diberi kesihatan & kebahagian dunia dan akhirat..

Tahun ini..sekali lg ku tak dpt menyambut hari ibu bersama2 ngan ibu..Wlupon jauh dimata..namun Ibu tetap dekat di hati ku..Di kejauhan ini..Ku ingin ucapkan “SELAMAT HARI IBU..SESUNGGUHNYER ENGKAULAH SUMBER INSPIRASI & RATU DIHATIKU…I LOVE U SOOOO MUCH..♥♥♥”

mom&me

Mak..Lily & Qis..Time ni sedih..Ktorg dh nk terbang jauh..dh setahun lebih berlalu..RINDUU SGT!!!

MIL & Me Tak dilupa juga buat ibu mertuaku..ku ucapkan”SELAMAT HARI IBU”..Semoga mak juga diberi kesihatan yg baik dlm meniti hari2 yg mendatang..We Love U!!



6 comments :

LYaFRINA said...

sweet..
gud luck lily

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Thx Lya.. :)

Fieza79 said...

xternilai pengorbanan sowang ibu...
good luck ye..

Zaidah said...

terima kasih lily...good luck....

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

so sweetttt...:-)
gud luck dear!

mamalieyna said...

sesuai sempena hari ibu ni kan..
good luck..so sweet! ^_^