Thursday, May 6, 2010

Avatar Versi Qistina…

DSC03747 Wajah Qis sebelum di transformasikan…Syukur parut kat muke dia tu dlm kejadian malang x berbau tu x meninggalkan bekas..

Jom tgk camne wajah Qis selepas di transformasikan ke versi AVATAR…

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

TARRRAAA…

FunnyPhoto Camne..Comel tak?? hehehe… Kesian plak anak aku nih.. Sorry yer Shayang!!!

Apa Pon Qis tetap Comel di mata Mummy N Daddy…

DSC02358 We Love U.. ♥♥♥



6 comments :

lily azliyana @ mama zara said...

Ekekeke..suka2 mummy nak avatarkan muka Qis yek..but wat gaya mcm mane pon still Qis nmpak cumel. lagi2 bab mata die yg bulat bersinar2 tuh..cantikkkkk sgt..=D

Zaidah said...

cantik n comel macam mamanyer....comellllll geram...

chugie said...

ya allah.. boleh mummy buat muka qis camtu?? mummy... cari lah avatar yg cute2 skit. hehehe

but Qis still maintain cute n comei k..

mamalieyna said...

ishh tak baik tau mummy ni...nak kena babap ngn auntie ni..hehe..

pic bertudung tu, auntie suka..terus berkenan weeh, mau dak auntie pinang jd menantu nih! hikhik..

Ena said...

aiyakkkk!!

ciannyer anak dara aunty nie..
tak pe la.. mummy memain je kan qis.. mummy teringin nak tgk face qis tu bile berubah menjadi avatar pulak..hoho..

btw, qis memg comei.. :)

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

aiyak! boleh plk transform kan qis.. ekeke